Gå til innhold

Gollum og Gimli i Risen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror oversettelsen skulle bli bra, de har Rhianna Pratchett, James Leach, and Andrew S. Walsh og som forfatterere. De satser på å skrive mye på nytt og ikke oversette direkte som har skjedd i de foregående Gothic spillene. Dette fordi det er mye lokal humor og banning fra området som spillutviklerne kommer fra i den tyske versjonen. Mye av dette var vanskelig og oversette og meninger forsvant i den engelske utgaven.

 

Hadde egentlig tenkt å gå for den tyske utgaven, men valget blir verre med en slik liste av kjente stemmer og forfattere...

Lenke til kommentar

Eg vart litt satt ut med ein gong eg såg overskrifta, før det gjekk opp for meg kva de meinte.

 

Dette er i alle fall to sterke namn, skodespelarar som gjorde ein svært god jobb i tre av mine favorittfilmar. So der har vi endå ein ting som lovar godt for dette spelet. :)

 

 

@SimalarioN

 

At Gothic 3 var uferdig og køyrte dårleg på dei fleste konfigurasjonar, er der vel liten tvil om. Men at grafikken ellers var "middelmådig", er eg fullstendig ueinig med deg i. Gothic 3 bydde på flotte landskap, og alt hadde eit handlaga preg, som bidrog både til stemninga og til at ting vart interessante å sjå på. "Depth of field"-effekten bidrog òg til mange gode landsskapsopplevelsar. Smaken kan sjølvsagt variere, men i mine auge er Gothic 3 eit av dei penaste rollespela eg spelt. Eg lasta opp nokre døme på det gamle forumet.

 

Kay

Lenke til kommentar
At Gothic 3 var uferdig og køyrte dårleg på dei fleste konfigurasjonar, er der vel liten tvil om. Men at grafikken ellers var "middelmådig", er eg fullstendig ueinig med deg i. Gothic 3 bydde på flotte landskap, og alt hadde eit handlaga preg, som bidrog både til stemninga og til at ting vart interessante å sjå på. "Depth of field"-effekten bidrog òg til mange gode landsskapsopplevelsar. Smaken kan sjølvsagt variere, men i mine auge er Gothic 3 eit av dei penaste rollespela eg spelt. Eg lasta opp nokre døme på det gamle forumet.

 

Joda, men i forhold hva man kunne kjøre på min pc sammenlignet med ytelse var det middelmådig, men for all del flott nok i massevis.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...