Gå til innhold

CRYSIS 2 leaked!


Anbefalte innlegg

For noen dager siden kom Crysis 2 ut på forksjellige torrent-sider. Spillet er fullversjon av Crysis 2, men det er i beta og innholder fortsatt bugs. Det følger med alle DEV-tools, map-editor osv. Har selv spilt i noen timer, og må si jeg er imponert over grafikken. Betaen er bare i dx9, men likevel...

(siden spillet er i beta, mangler det noen textures og spillet har en tendens til å fryse ved load til neste mission eller ved actionscener.)

 

Grafikkinstillingene må gjøres i system.cfg, da de ikke lagres in-game. Jeg spiller på HighSpec med rundt 60 fps avg. I system.cfg kan du også velge å fjerne dev-tallene som kommer i høyre hjørne når du spiller. (Se bildet)

 

Ved å endre på system.cfg kan du spille multiplayer gjennom hamachi, noe jeg selv har prøvd. MP fungerer greit nok det, men banene er litt små. Må si at SP er mye bedre.

 

For de som trenger system.cfg innhold:

 

sys_game_folder=GameCrysis2 
sys_user_folder=Crysis2 
sys_dll_game=CryGameCrysis2.dll
sys_languages=english 
sys_float_exceptions=0 (ikke nødvendig)
r_ShadersRemoteCompiler=0 (ikke nødvendig)
r_ShadersNoCompile=0[/i] (ikke nødvendig)
sys_spec=5  
r_width=1920 (velg selv)
r_height=1080(velg selv)

(For multiplayer)

g_enableInitialLoginScreen=0 
g_gamespy_loginUI=0 
net_lanbrowser=1 
net_initLobbyServiceToLan=1 
sys_maxfps=120 
r_vsync=0

post-221300-0-85332400-1297676096_thumb.jpg

Endret av magnus1992
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig trist at dette skjedde, Crytek har jobbet hardt med å holde de fleste detaljer inne, men nå har jo faktisk hele spillet lekket :( Heldigvis inneholder denne leaken masse bugs og den har heller ikke DX10/11 rendrer. Uheldigvis fulgte Editoren Sandbox 3 med, men man kan jo også se på det som hell i uhell da Crytek nå ikke har så mye å tape på å legge den ved det ferdige produktet. Jeg er en kjempestor fan av Crysis/wars, men kommer ikke til å laste ned denne leaken. Crysis 2 er uansett forhåndsbestilt thumbup.gif

Lenke til kommentar

Fy deg.

 

Fy for hva, det er nok ikke magnus som har lekket spillet, han bare benytter seg av muligheten.

 

Det betyr da fortsatt ikke at det er lov å piratkopiere det.

 

Det er synd for utviklerne at det piratkopieres før release, det er jeg enig i, en av måtene å få bukt med det er å gjøre som ubisoft, slippe til konsoll først, og pc senere, om ikke annet for å begrense kopiering.

 

Men med det systemet som er nå så er piratkopiering kommet for å bli.

Endret av arjato
Lenke til kommentar

Å herregud, de aller fleste piratkopierer på en eller annen måte. Om det er nedlastning av musikk, film, spill, programmer osv. Synes du det er greit å se på piratkopierte filmer streamet da? Det er jo fullt lovlig, men du som ikke liker piratkopier gjør vel ikke det engang...?

Uansett, om du ikke liker at folk laster ned, bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Piratkopiering av alt mulig er kommet for å bli, og så lenge jeg ikke blir tatt, fortsetter jeg. (nei admin, jeg lover, jeg laster ikke ned filmer..:)

Lenke til kommentar

For de som ønsker å spille multiplayer med Tunngle: (spill mot bot)

*snip*

Jeg har ikke prøvd dette enda, men tenkte det var greit å poste likevel.

(HW.no burde hatt eget forum for de som laster ned, så vi slipper kommentarer som -å nei altså, dette synes jeg virkelig ikke noe om...)

 

 

*Fjernet link som inneholdt direkte url til nedlasting*

post-221300-0-28777800-1297807260_thumb.png

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

For de som ønsker å spille multiplayer med Tunngle: (spill mot bot)

*snip*

Jeg har ikke prøvd dette enda, men tenkte det var greit å poste likevel.

(HW.no burde hatt eget forum for de som laster ned, så vi slipper kommentarer som -å nei altså, dette synes jeg virkelig ikke noe om...)

 

Jeg prøvde det idag, og funker greit, men har problem med at spillet fryser/krasjer under load.

 

Hamachi har jeg ikke prøvd, for vet ikke hvordan det skal settes opp.

 

 

EDIT

 

Lastet ned hamachi nå, men har ikke fått det til å funke, mulig jeg må forandre system.cfg for å få det til å virke, får prøve senere, begynner å bli sent.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

(HW.no burde hatt eget forum for de som laster ned, så vi slipper kommentarer som -å nei altså, dette synes jeg virkelig ikke noe om...)

 

HW.no har i alle år vært mot diskusjon rundt/om piratkopiering. Vi som har vært her en stund respekterer reglene som har vært og ønsker å videreføre disse retningslinjene.

 

Om du ikke har penger til spill, skaff deg en jobb.

 

Venter fortsatt på moderator.

Lenke til kommentar

Bruk system.cfg som er i min første post. Husk å fjerne alt annet som du brukte for å sette opp Tunnlge

Her har du servere for hamachi - join et nettverk som allerede har blitt opprettet.

 

http://www.planethamachi.org/net_public.php?limit=75&filter_name=%26%2365533;&filter_c=&filter_type=game&filter_desc=crysis+2&x=14&y=17

 

Join hamachi crysis 2 network if u can

crysis 2 now

pass 1234

network=crisis 2 now

pass=1234(or no pass)

 

 

and also

crysis2direct

pass 1234

network=crysis2direct

pass=1234(or no pass)

 

or

and also

crysistwo

pass 1234

network=crysistwo

pass=1234(or no pass)

 

or

and also

crysis2now

pass 1234

network=crysis2now

pass=1234(or no pass)

 

and

and also

crysis2nd

pass 1234

network=crysis2nd

pass=1234(or no pass)

 

or

CRYSIS 2 NOW

pass 1234

network(capitols)=CRYSIS 2 NOW

pass=1234(or no pass)

 

and

and also

crysis2plus

pass 1234

network=crysis2plus

pass=1234(or no pass)

 

or

crysis2bash

pass 1234

network(capitols)= crysis2bash

pass=1234(or no pass)

 

crysis2love

pass 1234

network=crysis2love

pass=1234(or no pass)

 

or

crysis2set

pass 1234

network(capitols)=crysis2set

pass=1234(or no pass)

 

Når du har joinet et nettverk må du spørre i chaten hvem som hoster spill. Når du har funnet ip-adresse, gå inn i spillet og trykk paragraftasten (den som er til venstre for 1 og over tab) Da får du opp console. Der skriver du: connect "IP" og trykker ENTER. Har hatt noen problemer med å joine nettverk, da du kun kan joine de som ikke allerede spiller.

Endret av magnus1992
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...