Gå til innhold

Beskytter mot det meste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for dette reklameinnslaget.

 

"Beskytter mot det meste" står det med fete bokstaver. Basert på hva? At modulene i produktet har vettuge navn? HALLO?!

 

Seriøst, HW.no får så mye pepper for denne typen artikler at jeg ikke begriper at det ikke snart går opp for dem at dersom de skal skrive noe, burde det ha mer innhold enn et sitat fra en pressemelding eller nedlastingsside.

Endret av Mascot68
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at akkurat dette programmet får en egen "nyhet"? Det kommer sikkert en million nye programmer hver eneste dag.

 

Spør du meg så burde det i det minste være testet før man skriver om det. En annen ting om man skriver en "nyhet" om at Windows kommer i ny versjon, men et random program som dette.. Som ikke engang er ferdig, men er i beta. Uten at noen kan si en dritt om hva det gjør eller hvor effektivt det er. Annet enn at det visstnok skal beskytte mot det meste. For alt jeg vet kan dette være spyware.

 

Skal man skrive om slike små "tullprogrammer" burde det gjøres A) som en test, eller enda bedre, test av flere tilsvarende programmer. Eventuelt B) som en form for oversiktsartikkel hvor man nevner positive og negative sider med en eller flere lignende programmer.

 

Totalt meningsløs "nyhet" som helt sikkert ikke har annen nytte enn å fylle spalteplass.

Lenke til kommentar

Dette er skamfullt av dere i Hardware til å anbefale noe som helst fra IObit.

 

Er dere ikke klare over at IObit360 failer på alle tester, Youtube og kvalifiseres ikke til NOEN "independent tests" selv om jeg har mer tro på IOBit360 vs 1000 malware...

 

IObit stjal signaturer fra MBAM, deres produkt er underlegent MBAM og alt annet, fy fy

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...