Gå til innhold

Valve avduker Dota 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er merkelig at de har lov til å kalle dette DOTA 2. Om noe er det jo DOTA1 da dota aldri har blitt gitt ut som et spill før. Og om dette er en remake av dota ville man jo heller ikke kalt det DOTA2, så jeg synes det er noe som skurrer, det burde hett DOTA.

 

Forøvrig rart at det ikke blir forklart hva dota er, i tillegg til sammenligningen med HON/LoL.

Lenke til kommentar

Blir interessant hvordan dette spillet utvikler seg iforhold til HoN som har fått det beste grepet innen de Dota lignende spillene som har kommet ut.

 

Siden utvikleren av dota (icefrog) er med på teamet til valve har jeg så absolutt troa på dota 2. spesielt nå som de sier at helter, items og mappet skal være likt. De fleste som spiller dota kommer nok til å gå over til dota 2 i stedet for "kopier" som hon.

Lenke til kommentar

Dota er stort, men det er fortsatt et nicheprodukt. Valve skal nok slite med å få det til å bli lettere for nybegynnere å starte.

 

Hon har fått mye klager på at 30$ er for mye (synes det er latterlig lite for hvor mye spilletid man får ut av det), og de er faktisk et spill som har forbedret sjangeren rimelig mye, en mye bedre motor enn wc3, et stort team som jobber for å balansere og å pushe ut nytt innhold, reconnect funksjon, innebygd voicecom, matchmaking, clanfunksjon, ladder, turneringer etc. Valve må jo kreve noe lignende, men med mindre icefrog slutter med oppdateringer av dota1 tror jeg mange vil kvie seg over å gjøre byttet, når det som er annonsert hittil er at "alt i DOTA1 er også i DOTA2".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...