Gå til innhold

Dragon Age 2-dato klar (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Gjetter på at dette er 1000 år senere? Magien ser mer utviklet ut og våpnene mer avanserte.Fienden ser ut til å være Qunari?

 

The qunari are recent arrivals to the area surrounding Ferelden, having arrived by warship four centuries ago. While in the past they threatened to conquer all of Thedas, they are currently involved in a war for dominance of the north against the Tevinter Imperium. The qunari are apparently more technologically advanced than the native Thedosian cultures, possessing cannons and an impressive navy.
Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Gjetter på at dette er 1000 år senere? Magien ser mer utviklet ut og våpnene mer avanserte.Fienden ser ut til å være Qunari?

 

The qunari are recent arrivals to the area surrounding Ferelden, having arrived by warship four centuries ago. While in the past they threatened to conquer all of Thedas, they are currently involved in a war for dominance of the north against the Tevinter Imperium. The qunari are apparently more technologically advanced than the native Thedosian cultures, possessing cannons and an impressive navy.

 

Når fikk Qunari horn? Det er vel heller sansynlig at det er en demon eller dark spawn uten at det egentlig har noe å si. Han bruker forøvrig blood magic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Quanri har horn. Det står i Dragon age wikia.

 

In Dragon Age 2, it is revealed that most qunari have horns. Some are born without them, but it is not considered a defect—on the contrary, those born without horns are considered special, as they are meant for a special role in qunari society such as a Ben-Hassrath or an envoy to the other races. Sten, as a soldier of the Beresaad, falls into this category. It is not uncommon for qunari who betray their beliefs to remove their own horns (as in the case of Armaas), though the reason for this act is not yet clear

 

Sten er unntaket. Dessuten har de alltid hatt planer om å innvadere. Han med horn i traileren er en quanari.

 

Kilde http://dragonage.wikia.com/wiki/Qunari

 

 

blank.gif

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Fikk sjokk når jeg leste det skulle komme en toer av dette fantastiske spillet, også allerede i mars neste år! Jeg har jo bare runda 1ern EN gang uten expansion! Dette var dagens nyhet for min del. Elsker dette rollespillet. Skal ikke engang se traileren :)

Jeg skal ikke spille spillet en gang, så mye elsker jeg det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...