Gå til innhold

Asiatisk tegneserier på internett (manga, manhwa, manhua)


Anbefalte innlegg

Jeg vil her opprette en liste over diverse nettsteder som tilbyr gratis lesning av manga på internett. Husk å kjøpe mangaen om du liker den veldig godt. :)

 

Manga: Japansk tegneserie

Manhwa: Koreansk tegneserie

Manhua: Kinesisk tegneserie

 

Mobil-app:

Mango Reader

 

Manga-oppdateringer:

MangaUpdates

 

Online lesning:

AnimeA

AnimeEDEN

AnyManga

Batoto

BleachExile

Haven-Reader

MangaEden

MangaFox

MangaHere

MangaReader

MangaRush

MangaShare

MangaStream

MangaToshokan - (Manhwa og Manhua)

MangaVolume

OtakuWorks

The Spectrum

UnixManga

 

Nedlastning:

MangaTraders

 

Om dere har flere nettsider, eller har noe kommentarer angående nettsidene, nøl ikke med å skrive et innlegg. :)

 

Nebuchadnezzar har også opprettet en lignende tråd hos MyAnimeList. Ta en titt der for info om kjøp og nedlastning også.

Endret av Slimda
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg gjerne til Onemanga og mangahut :)

OneManga legges ned om en ukes tid, og MangaHut... Fungerer ikke alltid, og fyren som driver siden har som mål å tjene penger på siden, ikke å levere manga. Derfor linker jeg ikke dit.

Med fare for å virke som trådkaprer. Har du noen tips til god lesing? Humor er det som intresserer meg mest.

Stopp innom den andre aktive anime/manga-tråden vi har, om hvilken vi leser/ser på nå. :) (evt. sjekk manga-linken min for hva jeg leser/har lest/skal lese)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Ai, glemte visst å nevne favoritten min. Haven-Reader.net må legges til for å ha enormt godt utvalg, alltid strålende kvalitet på bildene og en nøytral kontrast på bakgrunnen som ikke skjærer i øynene. Lastingen av sider er ikke den aller raskeste av alle sider, men ikke så helt gale heller.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Ikke akkurat nettside, men jeg har brukt MangaDja en god stund nå og det funker utmerket. Det er en add-on til Firefox (mulig at den finnes til andre nettlesere også, det har jeg ikke sjekka) Den finner manga fra flere forskjellige sider og du kan lage en leseliste som automatisk sjekkes opp mot siste utgivelse. Lesinga i seg selv er også langt å foretrekke framfor mangasidene i seg selv. MangaDja samler alle sidene i et kapittel på en side som du kan scrolle nedover, og med en hvit, rein (reklamefri) bakgrunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...