Gå til innhold

Evo 4G blir til Desire HD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

......... skal du ha det nyeste fra htc heile vegen må du jo bytte kvar andre måne. Har du iPhone treng du bytte ein gong i året.

 

Du har valget:

1: Stort utvalg og regelmessige slipp av mobiler

2: Lite utvalg og årlige slipp; som resulterer i ventetid ved lansering og høyere pris.

 

Men ellers gleder jeg meg hvis dette stemmer; skal nok erstatte Heroen min når abonnementet går ut i september; og da skal det bli noe alá denne mobilen :)

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

......... skal du ha det nyeste fra htc heile vegen må du jo bytte kvar andre måne. Har du iPhone treng du bytte ein gong i året.

 

Du trenger strengt tatt ikke bytte hver gang det kommer en ny modell. Da vil jeg kalle deg i overkant av hva som er bra for deg påvirka av reklame ...

Lenke til kommentar

......... skal du ha det nyeste fra htc heile vegen må du jo bytte kvar andre måne. Har du iPhone treng du bytte ein gong i året.

 

Jeg sitter med en utgammel HTC nå og klarer meg fint med den. Har en stund nå ventet på at telefonene skal få innmaten jeg ønsker meg. Med Desire, så synes jeg innmaten er på plass, men utseende holder ikke mål i mine øyne. Derfor lar jeg utssende på etterkommeren avgjøre om det blir den eller om jeg tar til takke med Desire.

 

At denne kommer i løpet av noen måneder er derfor godt nytt :)

Lenke til kommentar

Det morsomme med Evo 4G er jo at den har 4G. Dersom Desire HD ikke får LTE så blir det jo bare en Desire med større skjerm?

 

"Neppe noen 4G-støtte

Ettersom Wimax ikke er en standard vi forholder oss til i særlig grad her i Europa virker det lite sannsynlig at Desire HD vil beholde denne funksjonen fra sin amerikanske slektning." det sto det i artikkelen

Lenke til kommentar

Ehh, hva kan jeg si, jeg bytter mobil når den jeg har ryker. Med andre ord har jeg hatt min telefon i 3,5 år nå, og min forrige telefon hadde jeg i 5 år. Man trenger ikke bytte mobil selv om det kommer noe bedre på markedet :) Men vurderer sterkt å gå over til andriod snart. Må bare klare å finne den telefonen jeg har mest lyst på. Er så mye å velge mellom :p

Lenke til kommentar

Det morsomme med Evo 4G er jo at den har 4G. Dersom Desire HD ikke får LTE så blir det jo bare en Desire med større skjerm?

 

"Neppe noen 4G-støtte

Ettersom Wimax ikke er en standard vi forholder oss til i særlig grad her i Europa virker det lite sannsynlig at Desire HD vil beholde denne funksjonen fra sin amerikanske slektning." det sto det i artikkelen

 

Ja, det var jo det jeg påpekte. Det eneste interessante med Evo 4G er at den har 4G, det vil bare være teit å lage en europeisk versjon uten 4G.

Lenke til kommentar

Det morsomme med Evo 4G er jo at den har 4G. Dersom Desire HD ikke får LTE så blir det jo bare en Desire med større skjerm?

 

"Neppe noen 4G-støtte

Ettersom Wimax ikke er en standard vi forholder oss til i særlig grad her i Europa virker det lite sannsynlig at Desire HD vil beholde denne funksjonen fra sin amerikanske slektning." det sto det i artikkelen

 

Ja, det var jo det jeg påpekte. Det eneste interessante med Evo 4G er at den har 4G, det vil bare være teit å lage en europeisk versjon uten 4G.

 

 

Aha, da så, trodde du mente at Evo kom til Europa med 4G. Men du har rett, det blir nok bare en HTC Desire med større skjerm ja, så det blir nok lite nødvendig å vente på den istedenfor å kjøpe HTC Desire nå. Men ventetiden på Desire er jo uansett minimum 2 uker men det er ingenting i forhold til å vente til oktober

 

Det morsomme med Evo 4G er jo at den har 4G. Dersom Desire HD ikke får LTE så blir det jo bare en Desire med større skjerm?

 

"Neppe noen 4G-støtte

Ettersom Wimax ikke er en standard vi forholder oss til i særlig grad her i Europa virker det lite sannsynlig at Desire HD vil beholde denne funksjonen fra sin amerikanske slektning." det sto det i artikkelen

 

Ja, det var jo det jeg påpekte. Det eneste interessante med Evo 4G er at den har 4G, det vil bare være teit å lage en europeisk versjon uten 4G.

 

 

Aha, da så, trodde du mente at Evo kom til Europa med 4G. Men du har rett, det blir nok bare en HTC Desire med større skjerm ja, så det blir nok lite nødvendig å vente på den istedenfor å kjøpe HTC Desire nå. Men ventetiden på Desire er jo uansett minimum 2 uker men det er ingenting i forhold til å vente til oktober

Lenke til kommentar

Det blir forhåpentligvis en Desire, men bedre design og batteri.

 

Jeg er litt på vent med iPhone 4. Får se hva pressekonferansen blir til.

 

jeg har utrolig lyst på iPhone 4, men føler den er for dårlig iforhold til Desire, har lyst å kjøpe Desire for å ha den som mobil, men iPhone for å ha den som underholdning, med tanke på appsene

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...