Gå til innhold

Reduserer støyen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det an å kjøpe slike kjølere seperat? litt lyst å ha en slik på xfx hd 5770 korte mitt:D

 

Da skulle du nok kjøpt ett 5770 med slikt originalt. Er få ettermonterte luft kjølere å få tak i til de nyeste grafikk kortene. Og det blir som regel tungvindt og dyrt i forhold til å kjøpe ett som har det påmontert fra produsent.

 

Her er ett som du nok skulle byttet til deg ;)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=584962

Lenke til kommentar

Hvis støy og varme kan reduseres såppas begynner disse kortene å bli aktuelle, men effektbruken er jo fortsatt høy i forhold til ytelsen.

 

Har en følelse av at det kan lønne seg å vente til det kommer noen nye modeller fra NVIDIA eller noe nytt fra ATI. Har tenkt meg et oppsett med to kort og i prisområdet 5.000,- til 10.000,- totalt for begge kortene.

 

Blir litt kjedelig med GTX 285 når jeg ellers har et bra system. Kortet henger greit nok med i det meste, men står ikke helt i stil med resten av maskinvaren.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

En kjøler i ren kopper må da bli både fryktelig dyrt og fryktelig tungt.

 

Har et XFX 9600GSO med kjøler i ren kobber, og ja, det er tungt som fy, hehe. Det til tross for at kjøleren bare dekker det mest nødvendige, og ikke tar opp mer plass i høyda enn en kortplass. (d.v.s dekker ikke over en ekstra en).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...