Gå til innhold

PL: 27.03.10 v Birmingham, St. Andrews


Xanman

Anbefalte innlegg

27.03.10

Birmingham - Arsenal

FA Premier League

16:00 @ St. Andrews

Tv-kanal kommer

 

Arsenal+v+Birmingham+City+Premier+League+XPKC96cL2IOl.jpg

 

Ja, da var det tid for enda en PL-kamp. Dette er en veldig viktig kamp for Arsenal, da poengtap vil minke tittelhåpet betydelig. Arsenal er i toppform for tiden, og har vunnet seks kamper på rad. Birmingham på sin side har prestert over all forventning denne sesongen, og ligger på en solid 9. plass. På de 15 hjemmekampene de har spilt denne sesongen har de kun tapt to og ikke sluppet inn mer enn 10 mål! Denne kampen kommer uten tvil til å bli veldig jevnspilt og spennende.

 

-----------------------------------------

 

Arsenal news

Arsenal blir nødt til å spille uten jernmannen Thomas Vermaelen, som pådro seg et rødt kort i forrige ligakamp mot West Ham. Gallas er fortsatt skadet, og Campbell blir muligens spart til midtukens kamp mot Barcelona, sammen med Andrei Arshavin som var helt utslitt mot West Ham. Nicklas Bendtner pådro seg en liten skade på ankelen, men ser ut til å være klar mot B'ham. Aaron Ramsey, Kieran Gibbs, Johan Djourou og Robin van Persie er selvsagt også ute.

 

Forventet startoppstilling:

 

Manuel Almunia

Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Alex Song - Gaël Clichy

Cesc Fábregas© - Denilson - Abou Diaby

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Samir Nasri

 

Man to watch: Theo Walcott

 

Siste fem kamper:

Arsenal 2 - 0 West Ham

Hull City 1 - 2 Arsenal

Arsenal 5 - 0 F.C. Porto

Arsenal 3 - 1 Burnley

Stoke City 1 - 3 Arsenal

 

-----------------------------------------

 

 

 

Sunderland news

Ingen nye spillere har blitt rapportert skadet for Birmingham etter midtukens tap mot Blackburn, så manager Alex McLeish har nesten er fulltallig stall å velge mellom. Bare de langtidsskadede Garry O'Connor og Lee Carsley er ute.

 

Forventet startoppstilling:

Joe Hart

Stephen Carr© - Roger Johnson - Scott Dann - Liam Ridgewell

Lee Bowyer - Barry Ferguson - Keith Fahey - Craig Gardner

James McFadden - Cameron Jerome.

 

Man to watch: Joe Hart

 

Siste fem kamper:

Blackburn 2 - 1 Birmingham

Sunderland 3 - 1 Birmingham

Birmingham 2 - 2 Everton

Portsmouth 1 - 2 Birmingham

Portsmouth 2 - 0 Birmingham

 

 

Resultattips:

Birmingham 1 - 2 Arsenal

1-0: Cameron Jerome

1-1: Cesc Fàbregas

1-2: Nicklas Bendtner

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også redd denne kampen. Birmingham er et godt lag som kan hamle opp med de aller beste. De er kapable til å dra med seg både 1 og 3 poeng. De er heldigvis ikke spesielt gode hjemme, og har en klart bedre plassering på bortetabellen. Arsenal på en annen side, leder bortetabellen. Så vi skal ha gode sjanser til å ta med oss alle 3.

 

Håper bare at hullet Vermaelen etterlater seg ikke blir for stort, og jeg er spent på om Silvestre tar plassen, eller om Song trapper en plass ned. Vi er nødt til å ta alle 3 poengene!

Dette blir knallspennende :)

Lenke til kommentar

Sunderland vant 3-1 over Birmingham forrige helg, da burde vi klare å ta 3p vi og.

 

Birmingham heime og borte er to veldig forskjellige lag.

 

Som du ser fra posten min er Birmingham ikke veldig gode hjemme i forhold til andre lag. De ligger faktisk mye bedre an på bortetabellen.

Lenke til kommentar

Nei gutter, 3 poeng her, LETT! Ser at birmingham slipper inn flest mål nærmere slutten, hvilket passer bra for sesongens sentscorende arsenal ;) Tror Arsenal virkelig vet at det blir tøft - og jeg tror problemet de fleste lagene har mot Birmingham er at de er gode defensive, de scorer sjeldent mer enn 2 mål, og enda oftere kun 1 mål. Det er en liten trøst for dere som er bekymra for Silvestre. Kjør på med offensiv styrke, så blir det seier uansett om vi får et baklengsmål eller to.

Lenke til kommentar

Nei gutter, 3 poeng her, LETT! Ser at birmingham slipper inn flest mål nærmere slutten, hvilket passer bra for sesongens sentscorende arsenal ;) Tror Arsenal virkelig vet at det blir tøft - og jeg tror problemet de fleste lagene har mot Birmingham er at de er gode defensive, de scorer sjeldent mer enn 2 mål, og enda oftere kun 1 mål. Det er en liten trøst for dere som er bekymra for Silvestre. Kjør på med offensiv styrke, så blir det seier uansett om vi får et baklengsmål eller to. Vi er trossalt det mestscorende laget i PL.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hvordan risikabelt? Jeg tviler på at Theo starter mot Barcelona anyway, så tipper han får en start her. Shava kanskje på benken mtp. hva han sa om hans fitness mot WH.

 

Enig. Det er på tide at Walcott starter..Når var det sist han spilte ?

 

Jeg håper både Eduardo og Walcott starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...