Gå til innhold

SmeltNed's ProjectPurity [56k warning]


Anbefalte innlegg

ProjectPurityLogo.png

Dette var den første riggen Eg tok meg mot til å bygge på eiga hand, noko Eg aldri har angra på. Den har til no vore operativ sidan Mai 2006, og det med relativt få problem. Riktig nok har hovedkortet, skjermkort, minne og harddiskar blitt oppgradert i løpet av åra, men ellers er den slik den var for snart 4 år sidan.....

 

 

DSCN0517LR.jpg

 

....that is, until now >D

 

For Eg har no gått lei av at nyare spel og program ikkje lenger fungerar like knirkefritt som Eg vil at dei skal gjere, Eg har gått lei av det faktum at den ser ut som ei godt utbrent ghetto-hore, Eg har gått lei av alle dei skjærande lydane den lagar og Eg er lei av å måtte rense den for støv kvart 5. minutt for å unngå spontant branntilløp.

Derfor går Eg no nye vegar, og iverkset dette lisje langtidsmessige prosjektet, som Eg i mangel på bedre forslag har kalla ProjectPurity. Her er det ingen Fallout3-assosiasjonar altså :whistle:

 

Hardware per 19.03.2010:

ASUS A8N32-SLI-Deluxe

AMD Athlon X2 4200+

Corsair value-s 4x 1024MB

XFX GeForce GTX260 XXX 896MB

Mist rev1. 600W

1x Maxtor 6V250F0 250Gb,

1x Samsung HD403LJ 400Gb

1x WD Green 1TB

 

Dette skal skje:

[
x
]Nytt hovedkort

[
x
]Nytt grafikkort

[
x
]Nytt minne

[
x
]Nytt optisk drev

[
x
]Nytt kabinett

[
x
]Nytt kjølesystem

[
x
]Nytt OS

[
x
]Ny CPU

[
x
]Ny PSU

[
x
]SSD harddisk til OS

[
x
]Lettare casemodding; lys, viftekontroll, stealthmod osv

[
x
]MDPC-X sleeving av samtlige kabler

++

 

Som nevnt ovanfor vert dette eit langtidsprosjekt. Dette er enkelt og greit fordi Eg for tida er student og kan ikkje bruke meir enn ca 1500kr i månaden på dette prosjektet. Hensikta med å lage denne arbeidsloggen har ein tilsvarande enkel logikk, då Eg hovudsakelig er på jakt etter tips og råd til å gjere prosjektet enklare, billigare og ikkje minst bedre.

 

Derfor:

Endret av SmeltNed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering #1 19.03.2010

 

For å gi dette prosjektet ein aldri so liten kick-start, har eg gått til innkjøp av:

1stk Silverstone Fortress FT02B-W Kabinett

2stk Silverstone SST-CP05 Hot-Swap-kontakter

1stk Zalman CNPS10X Extreme CPU-kjøler

+ eit par ekstra kablar til PSU og termisk pasta

 

DSCN0494LR.jpg

DSCN0496LR.jpg

 

Litt bommert på siste bilde der ja, men men sånt skjer :roll:

Uansett så må Eg berre sei at FT02 gir eit krafitg førsteinntrykk! Ikkje berre er det visuellt vakkert, men det er også en veldig stødig og solid konstruksjon.

 

DSCN0498LR.jpg

DSCN0503LR.jpg

 

Litt spesiellt er det også, med tanke på at hovedkortbrettet er snudd 90* mot klokka, og heile botnen er fyllt av 180mm vifter :cool:

 

DSCN0504LR.jpg

DSCN0506LR.jpg

 

Og bare for å gi eit referansepunkt om kor digre viftene virkelig er:

 

DSCN0509LR.jpg

 

Ei anna genial løysing, er hot-swap-harddiskbrønnane :thumbup:

Eit lite minus at kun éin kjem som standard :ermm:

 

DSCN0511LR.jpg

DSCN0512LR.jpg

 

So va det dags for å ta til med hardware-flyttinga :yes:

Eg begynde først med eit par bilde av den sletne gamle karen :no:

 

DSCN0516LR.jpg

DSCN0525LR.jpg

DSCN0519LR.jpg

DSCN0522LR.jpg

 

Gammalt, slete og fantastisk støvete til tross for at Eg rensa det for kun 3 veke sidan :dontgetit:

Då er det vel ikkje mykje anna å gjere, enn å tøme stakkars tingen :whistle:

Det første som forsvinne er jo naturlig nok kablane, tett fulgt av harddiskane, straumforsyninga, det optiske drevet og skjermkortet, heilt til berre hovedkortet står att :thumbup:

btw: viktig med antistatisk reim :p

 

DSCN0529LR.jpg

DSCN0534LR.jpg

DSCN0535LR.jpg

 

Huff og huff, her må det alkohol, q-tips og tørkerull til! :cool:

 

DSCN0537LR.jpg

 

*tada* :!:

 

DSCN0539LR.jpg

 

Endeleg kan tinga finne seg ein ny heim i Silverstone's mektige FT02 :innocent:

Zalman-kjøleren vert utpakka og gjort klar til bruk, og vert pina det såtte på den med.... og JA, Eg er godt klar over at den står "feil" vei, men dette kan Eg ikkje gjere noko med. Måten Socket939-brakettet må festast på kolliderar med heatpipes'a på kjølaren, derfor må den stå slik at den bles på tvers istaden for den optimale roteringa, som i dette kabinette er oppover :hrm:

Eg tek sats på at dette løysar seg når hovedkortet vert bytta ut, men inntil vidare vert det berre slik :ermm:

 

DSCN0542LR.jpg

DSCN0544LR.jpg

DSCN0545LR.jpg

DSCN0546LR.jpg

DSCN0547LR.jpg

DSCN0548LR.jpg

 

Det einaste som står att då, er den "lisje" jobben med å sette inn drev, skjermkort, PSU, harddiskar og kablar :roll:

 

DSCN0551LR.jpg

DSCN0557LR.jpg

DSCN0554LR.jpg

 

Konklusjonen Eg kan trekke angåande dette kabinette er at det enkelt og greit er GENIALT, ja du leste riktig, genialt! To små ting Silverstone kanskje burde tenkt litt meir på er at marginen til dei optiske dreva er, for å sei det mildt, absolutt minimal! Med min "gamle" ide-spelar hadde Eg nøyaktig ein halv millimeter å gå på før drevet traff hovedkortet. I tilegg er det litt plagsomt å måtte kjøpe ekstra hot-swap-kontakter, dette kunne LETT fulgt med som standard! :thumbdown:

Men i det store og heile druknar desse småfeila i alle dei positive eigenskapane. Vridd HK, hot-swap, hull i hk-plate, enkel kabelhåntering, solid byggkvalitet og glimrande utsjånad gjer at Eg med GLEDE kan annbefale folk til å kjøpe dette kabinettet. Absolutt verdt pengane :thumbup:

 

Slik såg det ut til slutt :dribble:

 

DSCN0560LR.jpg

 

Endret av SmeltNed
Lenke til kommentar

Oppdatering #2 24.03.2010

 

Greit, litt nytt! :cool:

Rota litt rundt i "skattekistene" mine og fant pina det eit gammalt katodesett og litt kabelsleeves. Dette måtte gjerast noke med! :yes:

 

So, Eg fann fram ein gammal pc som tilfeldigvis sto rundtomkring, og kjørte ein liten test.

 

DSCN0566.jpg

DSCN0570.jpg

 

...og som forventa var ikkje alle røra heilt i topp stand, so det var vel verdt ei prøverunde for å luke ut dei to verste :thumbup:

 

DSCN0573.jpg

DSCN0576.jpg

 

Deretter litt sleeving, plassering og innstallering...og vips, eit stykk illuminert kabinett til nøyaktig 0,- kr! :cool:

 

DSCN0579.jpg

DSCN0584.jpg

DSCN0595.jpg

DSCN0603.jpg

DSCN0606.jpg

DSCN0612.jpg

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...