Gå til innhold

Vi tester Eyefinity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter gårsdagens oppklaringsrunde hadde vi sett oss ut et Eyefinity-oppsett med hele seks skjermer. Dette var satt opp med ratt, skikkelig stol og gullspillet Dirt 2. Noe slikt kan ikke bli stående utestet.

 

De skjermbildene er umiskjennelig fra Race Driver: Grid, ikke Dirt 2. Ikke at det har all verden å si, men rett skal være rett.

 

Ellers er 6 skjermer fett nok, men jeg hadde nok heller foretrukket en stor skjerm eller projektor, så slipper vi de stygge rammene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Viss skillnad på 5760X2160 upplösning med sex skärmar mot 1920X1080 med en projektor.

Nei, 6 prosjektorer... (for å unngå at skjermbildet får "rammer").

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hvordan i all verden klarer han å spille når den flotte dama står rett ved siden av? Det hadde ikke jeg gidda.

Å dama... Hu la jeg ikke merke til før jeg leste innlegget ditt...

Lenke til kommentar

6 skjermer mye???

 

Hva med 24?

Ati Eyefinity: Extreme gaming with 24 displays and 7,680 x 3,200 pixels - Update: Pictures of the graphics card

 

AMD has introduced the Ati Eyefinity Technology that allows Surround Gaming with up to 24 displays and maximal 24.6 megapixels - Crysis in real 7,680 x 3,200 pixels.

 

Men selvfølgelig ville jeg heller at noe som dette :dribble:

Ostendo Demos Three Panel Surround Vision Gaming

 

Sjekk videoen ;)

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Eyefinity virker bare når software er laget for det, spillet (or whatever) benytter den store oppløsningen til faktisk å tegne et bredere/større bilde.

 

Denne effekten får du ikke ved bruk av 1 stk projektor (eller skjerm).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...