Gå til innhold

30 GB gratis nettlagring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ADrive gir deg 50GB gratis.

 

Ja, i 14dager..

Jeg har brukt den en stund , og har fortsatt mange GB ledig på min free konto(sjekket idag).

Fra dette :

Registered ADrive users will have at least 50GB of online storage for free. Storage and backup account sizes are based on your ADrive storage plan. View our storage plan chart that illustrates the size of your storage and backup account.
Lenke til kommentar

er det noen som vet av noen gode nettlagrings-steder, hvor man har mulighet til å selv montere (mount) området slik at man kan synkronisere backup vha rsync o.l.? Og da gjerne med pris ala det glide har. $50 for 250GB / år hørtes veldig behagelig ut.

 

Registrerte meg på glide, og der så det ut som om eneste tilgangen er vha deres verktøy. Det samme gjelder adrive, der også virker det som om man må bruke deres sære flash-verktøy.

Lenke til kommentar
er det noen som vet av noen gode nettlagrings-steder, hvor man har mulighet til å selv montere (mount) området slik at man kan synkronisere backup vha rsync o.l.? Og da gjerne med pris ala det glide har. $50 for 250GB / år hørtes veldig behagelig ut.

 

Registrerte meg på glide, og der så det ut som om eneste tilgangen er vha deres verktøy. Det samme gjelder adrive, der også virker det som om man må bruke deres sære flash-verktøy.

 

Har vel litt å gjøre med at om man gjør det såpass lett å bruke den tilgjengelige plassen, så vil desto flere benytte seg av den, og det har de ikke råd til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

Sannsynligvis er lagringsplassen gratis til at folk har lastet opp sine filer. Deretter blir det regning i postkassen.

Det er et ordtak som sier at ingenting er gratis.

Man kan også spørre seg hvor sikker denne lagringen er. Har andre tilgang? driver de å snoker i dine filer?

Norsk lov er i alle fall ikke gyldig der serveren står.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er det noen som vet av noen gode nettlagrings-steder, hvor man har mulighet til å selv montere (mount) området slik at man kan synkronisere backup vha rsync o.l.? Og da gjerne med pris ala det glide har. $50 for 250GB / år hørtes veldig behagelig ut.

 

Registrerte meg på glide, og der så det ut som om eneste tilgangen er vha deres verktøy. Det samme gjelder adrive, der også virker det som om man må bruke deres sære flash-verktøy.

Du kan se på Amazon Simple Storage Service. Tror det er mulig å mounte den.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...