Gå til innhold

Egen underkategori for filosofi?


Anbefalte innlegg

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14869532

 

Hva mener du? Burde brukerne av dikusjon.no få et eget sted som er bare for diskusjoner om filosofi?

 

Si gjerne Ja, Nei, eller Vet ikke. Eller utdyp svaret videre, hvis du føler at du har noe å tilføre emnet som det er linket til øverst.

 

Tenkte at jeg jeg ved denne tråden kunne få se om administratorene vil kunne får et bilde om en slik underkategori vil kunne generere nok poster til å kunne forsvare sin eksistens på diskujon.no

 

Timeo :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror den vil få nok kategorier til å leve, men jeg tror det vil blir for lite plass til fri tankegang og filosofering rundt tema i en evt. Religion og livssyn kategori. Men det kunne godt vært en egen kategori eller i alle fall en egen tråd om faget filosofi og ting relatert til "bare" det.

 

Så alt i alt er du enig i at det antageligvis en kategori som het "filosofi" ville blitt brukt i så stor grad at det var verd å legge den til?

 

Hadde du brukt kategorien? F.eks. hvilke emner hadde det vært intressant for deg å lage diskusjoner om, eller å lage egne tråder om?

 

Metafysikk er jo en egen filosofisk gren, så sånn som jeg ser det vil det jo være mulighet for "åndelige spekulasjoner" i en eventuell filosofi-kategori.

Lenke til kommentar

hmm.. Jeg vet ikke om jeg hadde laget så veldig mange tråder selv, men jeg er gjerne med å diskutere om temaet passer meg. antall innlegg i nåværende kategori "Religion, filosofi og livssyn": 125.

 

Jeg tro det ville blir mye vanskeligere å vite hvor man skal plassere en tråd. Jo flere kategorier det er jo vanskeligere blir det. Når folk legger tråder på feil plass tar det opp mer av tiden til moderatorene.

 

Jeg tror vi klarer oss fint uten og det vil skape en del "problemer". Så jeg er så langt i mot en egen kategori. Men jeg er litt på "vippen".. Så jeg venter i spenning på andre argumenter for og mot :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...