Gå til innhold

Everton - The Toffees


Iceman #10

Anbefalte innlegg

everton.jpg

Everton - Det kansje ikke fullt så populære Liverpool laget.

 

Fant ingen topic om dette fantastiske laget på forumet så tok meg bryen til å lage en. Forhåpentligvis er det flere Everton fans der ute!

 

Spillere:

 

Keepere:

Tim Howard

Iain Harper

Carlo Nash

John Ruddy

 

Forsvar:

Joseph Yobo

John Heitinga

Tony Hibbert

Leighton Baines

Lucas Niell

Sylvain Distin

Seamus Coleman

Phil Jagielka

Shkodran Mustafi

Shane Duffy

 

Midtbane

Mikel Arteta

Tim Cahill

Phil Neville

Marouane Fellaini

Leon Osman

Steven Pienaar

Jack Rodwell

Dan Gosling

James Wallace

Diniyar Bilyaletdinov

Anton Peterlin

 

Angrep

Louis Saha

Yakubu

James Vaughan

Jose Baxter

Kieran Agard

Lukas Jutkiewicz

Victor Anichebe

Cody Arnoux

 

Manager: David Moyes

 

 

 

Diskuter.

Selv synest jeg denne sesongen har vært en stor fiasko. Spillet har vært forferdelig dårlig og virker som at spillerene ikke har noe selvtillit igjen. Kampen mot Liverpool var ganske bra, men vi sliter med å score!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye fotball må man se og følge med på for å ha rett til å følge to lag i samme liga?

 

Jeg følger United og Aston Villa, og liker også Everton litt, selv om jeg ikke løper hals over hode for å få med meg kampene til Everton på samme måte som med United og Villa. Når de møtes innbyrdes, er det selvsagt et klart hierarki, 1. United, 2. Aston Villa, 3. Everton hadde vært en optimal Premier League tabell for min del.

 

Ser dog ekstremt mye fotball til tider. Sist lørdag alene kom vel tally-en opp på fire kamper på èn og samme ettermiddag / kveld ...

Lenke til kommentar

Helt enig med iRoman. Ganske synd at mine to favoritt lag i england skal begge slite sånn med skader! 1/3 av stallen er ute med skader nå, og det er ganske brutalt!

 

Uansett! Kjempe kamp idag mot Chelsea! Jobber veldig bra og gir aldri opp. Chelsea hadde fortjent seieren, og vi var nok litt helldige, men sånn ble det og jeg er KJEMPE fornøgd! 3-3 mot CHelsea på brua er ganske utrolig.

Lenke til kommentar
Arsenal er laget mitt. Men har også alltid likt Everton veldig godt! Så mye som jeg ser og følger med på fotball skulle der bare mangle å ha mer enn et lag :)

 

Er du sikker på at du ikke skal holde holde med Tottenham litt også? De spiller jo mye pen fotball, som du sikkert får med deg.

Skulle det der være en veldig dårlig spøk? Er 99% sikker på at det ikke finnes en gooner i verden som liker Tottenham. Og hva har folk så mye med at du kan like to lag i samme liga? Har sagt det at Arsenal er laget mitt. Everton er mitt lag nr2 i England, og syns virkelig de skal ha en tråd her på diskusjon...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...