Gå til innhold

Julegave til kjæresten..


tmaalen

Anbefalte innlegg

Hva gir man til kjæresten til jul? Er bare 15 år og har ikke vert sammen så lenge, men syns det er ganske serøst... Aner virkelig ikke hva han skal få til jul. Han har også bursdag like etterpå, så jeg må finne på noe til da også... Noen som har noen ideer?

Skal gies til en gutt. Helst ikke så mye over 200...

Endret av tmaalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, om han har bursdag bare et par uke etter jul, synes jeg ikke du trenger kjøpe to gaver. Lzm.

 

Men hva gir du? Du gir noe som passer til en av interessene hans.

 

Han er interessert i foto. En linse er alt for dyrt. Tenke på et minnekor eller noe sånt, men alt det har han jo...

Lenke til kommentar

Muligens en dårlig idé men du kan jo slå sammen jul & bursdagsgaven å kjøpe noe litt større. Dersom han er interessert i foto kunne muligens en digital fotoramme være noe (du burde kunne få en brukbar en til 4-500 kroner (200 jul + 200 bursdag)). Dersom taket er på ca 200,- totalt er TheMartine's forslag sannsynligvis bedre.

 

Håper det hjalp og lykke til med gavesalget ^^

Lenke til kommentar
Muligens en dårlig idé men du kan jo slå sammen jul & bursdagsgaven å kjøpe noe litt større. Dersom han er interessert i foto kunne muligens en digital fotoramme være noe (du burde kunne få en brukbar en til 4-500 kroner (200 jul + 200 bursdag)). Dersom taket er på ca 200,- totalt er TheMartine's forslag sannsynligvis bedre.

 

Håper det hjalp og lykke til med gavesalget ^^

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Lerret med et bilde han har tatt til jul og kjede til bursdag.

 

Bursdaggaven burde være noe han kan ha på seg og tenke på, men de fleste gutter synes det er kjedelig å få klær.

 

Ja, tror ikke jeg skal kjøpe noe klær til han... kjede kunne ha vert noe, men tviler på at han ville ha gått med det... selv om jeg tror han hadde passet det, er ikke helt han da... Han har allerede lerret med et bilde han er glad i, men tenkte jeg kanskje kunne ordne et lite bilde med meg og han eller noe... Hvor får jeg gjort det?

Lenke til kommentar
Lerret med et bilde han har tatt til jul og kjede til bursdag.

 

Bursdaggaven burde være noe han kan ha på seg og tenke på, men de fleste gutter synes det er kjedelig å få klær.

 

Ja, tror ikke jeg skal kjøpe noe klær til han... kjede kunne ha vert noe, men tviler på at han ville ha gått med det... selv om jeg tror han hadde passet det, er ikke helt han da... Han har allerede lerret med et bilde han er glad i, men tenkte jeg kanskje kunne ordne et lite bilde med meg og han eller noe... Hvor får jeg gjort det?

Din nærmeste fotobutikk er et lurt sted å starte ;)

Lenke til kommentar

Tror jeg skal ordne med et bilde, i alle fall i julegave, så har jeg det i boks :-) Nå er neste problem at vi nesten ikke har noen bilder sammen... Har ett jeg kan bruke, men jeg syns ikke det er noe fint... Han har på seg et ku kostyme som han elsker, men som jeg virkelig ikke kan fordra... (Det var på en halloweenfest :-P)

Lenke til kommentar
kjæresten min vil at jeg skal gi henne penger, men jeg vil heller gi noe som betyr litt mer og som hu kun får fra meg!

 

enig...

 

Tror jeg har bestemt meg for å gi et bilde i bursdagsgave. Da er vell forholdet kanskje litt mer seriøst... Lite han kan gjøre med bildet når det blir slutt... Tenkte jeg skulle ordne med middag eller noe hos meg også :)

men da er jeg tilbake uten julegave igjen... :-S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...