Gå til innhold

Trådløst og støydempende for veien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om hvor mange enheter den kan kobles til samtidig? Ville vært ypperlig hvis den kunne koblet både mot telefonen og PC'en samtidig slik at jeg kunne svart på mobilsamtaler, og IP-telefonsamtaler fra PC'en.

 

Dessuten kan den nok bare kobles opp mot en enhet av gangen, hvis ikke vil det nok gå utover lydkvaliteten ser jeg for meg.

 

edit: Må lese litt nøyere neste gang ;)

Endret av mobifil
Lenke til kommentar
Hmm, jeg er litt småskeptisk, for det første, hvor bra er bluetooth for lyd egentlig? Båndbredden er ganske lav, hvordan løser de dette? og 90% støyreduksjon er 10 dB, er ikke akkurat enormt mye.

 

AtW

 

For å si det slik har jeg prøvd en god del bluetooth headset, men har ennå til gode å oppleve ett GODT bluetooth headset. Mulig Sennheiser med sin kompetanse kan snu trenden, men jeg er nok redd bluetooth teknologien er selve flaskehalsen.

Lenke til kommentar

har brukt A2DP headset i snart 3 år og må si det er genialt. du kan fint være koblet til pcen og tlf samtidig, f.eks hører på musikk/spiller fra pcen, så nå tlf ringer så dempes det og ringelyd starter. helt supert. btw: bruker selv jabra BT620s som fikk karakter 6 av amobil elns for ca 2 år siden. og det fungerer strålende enda :)

 

cecelon

 

det er ekstremt lett og bruke ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...