Gå til innhold

De fordømte og fortapte til PC? (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med deg, rbr! Har en GTX280 parret med en konge prosessor, og allikevel så får jeg ikke mer enn 15 fps min, uansett om jeg tar alt på medium, high, very high, highest, u name it! Og forleden dag opplevde jeg noe rart når jeg skulle spille billiard med hu der første dama... Hun stakk hodet ned i bordet hver gang hun skulle skyte, og når vi gikk ut av baren, så bevegte folk seg som pucken i airhockey, der de sklei frem og tilbake med sinnsyk fart og dabbet av vegger og biler, hahahaha :p

Men men, tror neppe det blir kjøp her om tilleggspakkene kommer ut. Jeg kan ikke huske at GTA 3, Vice City og San Andreas var like buggete som dette, så her gir vel Rockstar rett og slett blanke faen i oss PC-spillere. Litt respektløst, siden de startet på PC og siden de gode PC salgene fikk dem der de er idag (regner jeg med)...

Lenke til kommentar
Enig med deg, rbr! Har en GTX280 parret med en konge prosessor, og allikevel så får jeg ikke mer enn 15 fps min, uansett om jeg tar alt på medium, high, very high, highest, u name it! Og forleden dag opplevde jeg noe rart når jeg skulle spille billiard med hu der første dama... Hun stakk hodet ned i bordet hver gang hun skulle skyte, og når vi gikk ut av baren, så bevegte folk seg som pucken i airhockey, der de sklei frem og tilbake med sinnsyk fart og dabbet av vegger og biler, hahahaha :p

Men men, tror neppe det blir kjøp her om tilleggspakkene kommer ut. Jeg kan ikke huske at GTA 3, Vice City og San Andreas var like buggete som dette, så her gir vel Rockstar rett og slett blanke faen i oss PC-spillere. Litt respektløst, siden de startet på PC og siden de gode PC salgene fikk dem der de er idag (regner jeg med)...

ja pluselig ligger det på rundt 22 fps og noen ganger ligger det opp imot 55 fps.

veldig ustabilt.dette er ved 1920x1080 opppløsning med alt på fullt.

har sett noen artige situasjonen når det gjelder bugs i gta som f.eks at folk blir sittende fast i døren f.eks. :wee:

og en gang når jeg bowlet med hu dama gikk armen igjennom gulvet når hu kastet :dontgetit:

det stedet som jeg er på nå når jeg skal save blinker det nesten hele tiden på veggene inne i bygningen. :nei:

jeg digger gta 4 men de burde slippe en diger patch snart.

selv om jeg tviler på det.

de gir nok faen i pc-spillerne virker det som. :ermm:

Endret av rbr
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...