Gå til innhold

Test: Silverstone GD03


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det i et 19" rack? Det savnet jeg i denne testen. Så det var hull på siden av kabinettet, men siden det ikke ble nevnt så virker det litt usikkert.

 

hvis du ser her: http://www.silverstonetek.com/products/p_c...03&area=usa så sier dem at det er Rackmount capable og på specsa så sier dem at det er 425mm bredde på det så da er det jo bare å måle opp racket du eventuelt vil ha dette kabinettet inni.

Lenke til kommentar
Sort og sølv er riktignok stilrent, men det har vært standard for kabinett ganske lenge.

 

Men selv med de materialene (anodisert aluminium) så kan man gjøre mye spennende for det.

 

Prosjektloggene på Bit-tech forumet er deilig å kikke på.

 

Mye av moddeprosjektene er artige, men det er til HTCP bruk ofte like greit med en enkel og "clean" design.

 

Ellers burde de hatt det slik at metallet i front til harddisker eller annet kunne blitt tatt ut og oppdelt, så man fikk plass til lengre skjermkort.

 

AtW

Lenke til kommentar
(...) men pass på at skjermkortet ditt ikke er for langt. De største karene, slik som Geforce 9800 GTX-serien får ikke plass, det mangler et par millimeter.

(...)

Montering av strømforsyningen er enkelt, men også her bør du av naturlige årsaker passe på litt. De kan ikke være dypere enn 22 centimeter, om du av en eller annen grunn skulle trenge en så dyp strømforsyning.

(...)

+ Plass til mye

Finn én feil ;)

Lenke til kommentar

Må si at det er snilt å kalle dette kabinettet pent. Ikke det verste jeg har sett, men det er uansett for dårlig tilbud på htpc kabinett, Hva med noe ala dreambox, eller de hifi komponentene vi faktisk har i stuen? pianolakk med slimline br-rom(ev. dvd), uten volumknast(den hører til receiver) og display? isåfall med blå bokstaver/tall, men display er ikke viktig, er fare for å se harry ut, og har liten verdi i mine øyne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...