Gå til innhold

Fastestfox 3.0 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minne er veldig billig :p

For min del har jeg vel nesten aldri mindre enn 10 tabs i FF, og ofte 30+ uten problemer av noe slag, annet enn at minnebruken da kanskje kan nærme seg 500mb, men som sagt minne er billig, og er der for å brukes :)

Crome på den annen side bruker som regel mye mer minne og ikke minst cpu, helt latterlig cpu bruk til tider etter min mening.

Lenke til kommentar

Dette har blitt værre for hver versjon etter at 3 kom. Dette gjelder samtlige windowspcer i huset, og å lukke tabs reduserer ikke minneforbruken. Jeg hater å ha mange tabs oppe, så er maks 10 stykker, og når det er så mange er det gjerne et par bilder eller bash.org eller noe annet statisk. Hovedpcen, der firefox har fått segfaults ble formatert og reinstallert for en uke siden.

 

Alle pcene kjører windows 7 x64, og har gjort i litt over et år, men jeg hadde samme problemer i windows xp x64 et par ganger og, men i det siste har det vært fryktelig. Jeg hadde ikke dette problemet med alfa-versjonen av 3.5. Men der funka ikke youtube uten en krasj en gang, så da er det liksom andre problemer i stedenfor.

 

Chrome ligger btw på rett under 200MB etter 4 dager uten å ha blitt skrudd av, altså normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...