Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sliter med å skrive tekster/noveller! Hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med å skrive tekster siden 7. klasse, går nå i 9.

 

Jeg bruker litt for lang tid til å starte, og når jeg har skrevet 1/4 av en side på PC'n går jeg tom for idèer og klarer ikke å fortsette og alt blir bare dumt.

 

Har noen noen forslag?

 

 

Det går bedre med engelske tekster siden historien ikke må gi SÅ mye mening, og da bruker jeg bare masse fancy ord og uttrykk.

 

Hater norsk tentamen no j*****g pga dette :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har slitt med å skrive tekster siden 7. klasse, går nå i 9.

 

Jeg bruker litt for lang tid til å starte, og når jeg har skrevet 1/4 av en side på PC'n går jeg tom for idèer og klarer ikke å fortsette og alt blir bare dumt.

 

Har noen noen forslag?

 

 

Det går bedre med engelske tekster siden historien ikke må gi SÅ mye mening, og da bruker jeg bare masse fancy ord og uttrykk.

 

Hater norsk tentamen no j*****g pga dette :(

Kjenner igjen dette. Har hatt samme selv, og det er ikke morro.

Noe jeg gjør er å bare skrive masse, selv om det blir dumt, og jeg hører alltid på musikk og blir inspirert av det jeg hører på. :)

Lenke til kommentar
skildrer du mye i tekstene dine? noe ala dette"det var en mørk stormfull natt og vinden banket i veggen som klapperslanger". kan lønne seg for å få litt lengde på novellen. men ikke overdriv. kan du alle virkemidler og sånt?

 

Virkemidler???

 

 

Jeg er skole-flink, for å si det sånn. (for det meste 5ere, men under 5 i tysk og norsk)

Endret av Zoro-Sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...