Gå til innhold

Windows media player har klikka


Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg?

 

Hadde samma problem. men da jeg sletta Codes'ene mine funka det igjen.

 

kanskje det hjelper

Lenke til kommentar
Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg?

 

Hadde samma problem. men da jeg sletta Codes'ene mine funka det igjen.

 

kanskje det hjelper

Lenke til kommentar
Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg?

 

Hadde samma problem. men da jeg sletta Codes'ene mine funka det igjen.

 

kanskje det hjelper

 

Sånn som divx player eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg?

 

Hadde samma problem. men da jeg sletta Codes'ene mine funka det igjen.

 

kanskje det hjelper

 

Sånn som divx player eller noe sånt?

 

Jeg hadde en pakke med en haug med codes'er. kanskje divex gjør det. jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Problemet kan ligge i registeret. Prøv å innstaler Windows på nytt (uten formatering såklart).

 

Men hvordan kan jeg klare det? jeg finner ikke windows media player på installer, avvinstaller programmer!

 

Tror han mente å installere HELE windows på nytt...(overskrive den du har nå)

Spør du meg bør ikke det være nødvendig.

Du kan bruke recovery console (ligger på cd'en - søk på hjelp) til å reparere installasjonen.

 

Ellers så MÅ du ikke ha windows media player - det finnes mange andre spillere som takler wmv-filer...

Winamp foreksempel. :yes:

Lenke til kommentar
Problemet kan ligge i registeret. Prøv å innstaler Windows på nytt (uten formatering såklart).

 

Men hvordan kan jeg klare det? jeg finner ikke windows media player på installer, avvinstaller programmer!

 

Tror han mente å installere HELE windows på nytt...(overskrive den du har nå)

Spør du meg bør ikke det være nødvendig.

Du kan bruke recovery console (ligger på cd'en - søk på hjelp) til å reparere installasjonen.

 

Ellers så MÅ du ikke ha windows media player - det finnes mange andre spillere som takler wmv-filer...

Winamp foreksempel. :yes:

 

pleier å bruke windows media player2 da.

Den funker ganske bra, men det er bare så forbanna irriterende å ikke kunne spille av på vanlig.

Og det virker som at det ikke går ann å installereavinstallere windows media player :x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...