Gå til innhold

Her er Xperia X2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er målløs. Er de seriøse? Mer paneler? HVA MED NOEN IKONER PÅ HOVEDSKJERMEN ISTEDENFOR ET FJASETE BLOATET PANELSYSTEM AV NOE MAKKVERK?!

 

Det er faktisk ikke mulig, men SE klarte å lage et dårligere UI til X1 enn WM har som standard. Og det har de tydeligvis tenkt å fortsette med.

 

Jeg ber til høyere makter om at de ikke fucker opp X3 på samme måte... dog sånn UIen ser ut der, så ser det ut som om de allerede har dritte seg ut der og.

 

Hva slags mennesker er det som får betalt for å lage disse tingene?

 

 

Jada, nå har jeg fått det ut. Ferdig nå...

Lenke til kommentar
Jeg er målløs. Er de seriøse? Mer paneler? HVA MED NOEN IKONER PÅ HOVEDSKJERMEN ISTEDENFOR ET FJASETE BLOATET PANELSYSTEM AV NOE MAKKVERK?!

 

Det er faktisk ikke mulig, men SE klarte å lage et dårligere UI til X1 enn WM har som standard. Og det har de tydeligvis tenkt å fortsette med.

 

Jeg ber til høyere makter om at de ikke fucker opp X3 på samme måte... dog sånn UIen ser ut der, så ser det ut som om de allerede har dritte seg ut der og.

 

Hva slags mennesker er det som får betalt for å lage disse tingene?

 

 

Jada, nå har jeg fått det ut. Ferdig nå...

 

Og du skjønte ikke at du kunne bruke et ikonbasert panel, for så å aldri mer trykke på panelknappen igjen? Xperia med spb mobile shell 3 gruser det meste som er på markedet i dag av avanserte telefoner.

Endret av poe
Lenke til kommentar
Og du skjønte ikke at du kunne bruke et ikonbasert panel, for så å aldri mer trykke på panelknappen igjen? Xperia med spb mobile shell 3 gruser det meste som er på markedet i dag av avanserte telefoner.

Og nøyaktig hva har det med at SE gir ut bedritent brukergrensesnitt? Jeg bruker åpenbart SPB, men det er et produkt man må betale ekstra for og det er LANGT fra alle som er klar over at slikt eksisterer. Telefonen BURDE fungere brukbart når den kommer ut av boksen. Det er DET jeg klager på.

Lenke til kommentar
Og du skjønte ikke at du kunne bruke et ikonbasert panel, for så å aldri mer trykke på panelknappen igjen? Xperia med spb mobile shell 3 gruser det meste som er på markedet i dag av avanserte telefoner.

Og nøyaktig hva har det med at SE gir ut bedritent brukergrensesnitt? Jeg bruker åpenbart SPB, men det er et produkt man må betale ekstra for og det er LANGT fra alle som er klar over at slikt eksisterer. Telefonen BURDE fungere brukbart når den kommer ut av boksen. Det er DET jeg klager på.

 

Du følger tydeligvis ikke med. Spb mobile shell 3 er nå standard på Xperia X1 i Korea, der denne er lansert tidligere i sommer. På din Xperia var spb mobile shell 2 standard ved lansering, iallefall når jeg kjøpte min. Jeg vil tro Xperia X2 kommer med ikonbaserte paneler, som kan designes akkurat slik det måtte passe deg. Har du forøvrig sett Windows 6.5 i aksjon? Der er det meste "fingervennlig" slik at du slipper å bruke stylus, hvis du absolutt ikke vil det. Har du sett filmer av SE's nye UI som kommer med X2?

http://www.se-first.com/XPERIA-X2-Live-pic...s-on-video.html

Paneler er jo en bonus, som lar deg bytte UI i en fart. Hvis du ikke klarer å se det, så tror jeg du missforstår hele Panels UI-et. Visste du at HTC touch HD også finnes som et panel. Så hva du savner hos Panels skjønner jeg ikke... Det finnes tilogmed et iPhone panel, hvis det måtte være ditt ønske.

 

Men den virkelige bonusen er vel at vi som har X1 garantert kan oppgradere til Win6,5 med samme paneler som X2 har.

Endret av poe
Lenke til kommentar
Du følger tydeligvis ikke med. Spb mobile shell 3 er nå standard på Xperia X1 i Korea, der denne er lansert tidligere i sommer. På din Xperia var spb mobile shell 2 standard ved lansering, iallefall når jeg kjøpte min. Jeg vil tro Xperia X2 kommer med ikonbaserte paneler, som kan designes akkurat slik det måtte passe deg. Har du forøvrig sett Windows 6.5 i aksjon? Der er det meste "fingervennlig" slik at du slipper å bruke stylus, hvis du absolutt ikke vil det. Har du sett filmer av SE's nye UI som kommer med X2?

http://www.se-first.com/XPERIA-X2-Live-pic...s-on-video.html

Paneler er jo en bonus, som lar deg bytte UI i en fart. Hvis du ikke klarer å se det, så tror jeg du missforstår hele Panels UI-et. Visste du at HTC touch HD også finnes som et panel. Så hva du savner hos Panels skjønner jeg ikke... Det finnes tilogmed et iPhone panel, hvis det måtte være ditt ønske.

 

Men den virkelige bonusen er vel at vi som har X1 garantert kan oppgradere til Win6,5 med samme paneler som X2 har.

Og hvorfor skulle jeg bry meg om telefoner de lanserer i Korea av alle steder? Ja, du mener at de har innsett at UIen de lager ikke er verdt bytene de består av? Ingen x1 telefoner jeg har sett kommer preinstallert med spb, ei heller finner jeg noe om det på google. Ja, jeg har prøvd 6.5 og ja det er fremdeles det samme drittet med mikroskopisk forandrede menyer. Særdeles lite imponert. Jeg har aldri tenkt å kjøpe en WM telefon igjen (med mindre WM7 overrasker i samme grad som W7 gjorde, dog WM har mye større forbedringpotensiale mtp. at det er så sinnsykt dårlig nå). WM 6.x vil alltid komme med resistive skjermer, så man vil aldri få en god finger opplevelse der.

 

Jeg skal vurdere å putte WM6.5 på xperian om det kommer en stabil (og helst offisiell) versjon jeg kan dytte på den som gir meg tilgang til market. Resten av X2 UIen så relativt bloatet ut (i sann SE stil), dog ikke så gale som det kunne vært.

 

Forutnom GPSen på telefonen, så hadde jeg gått tilbake til k800i telefonen pga. bedre kamera. Det andre bestyret kan jeg leve uten til det blir levert til meg på en smertefri måte!

Lenke til kommentar
Ingen x1 telefoner jeg har sett kommer preinstallert med spb, ei heller finner jeg noe om det på google.

 

Alle X1 som er solgt i Norge kom med spb-panel.

 

Kan laste det ned gratis ja.. Men det ligger ikke ferdig installert på telefonen.. Værtfall ikke på den jeg hadde eller en kamerat av meg sin..

 

Joda. Hvis du hadde oppdatert softwaren hadde du også hat Spb. Skjønner nå at du kun er ute etter å kverulere, du har null peiling på Xperia, og vet ikke hva du uttaler deg om.

Lenke til kommentar

Som hva da, at ingen av X1 mobilene jeg har sett kommer med SPB (Lionel_Luthor sier det samme)? Jeg har satt opp mange Xperia telefoner med SPB på jobben og ingen av dem hadde det fra før. Kanskje det er noe spesielt med en bedrift utgave.

 

Men kom deg uansett ned fra den høye besserwisser hesten din, det er kvalmende.

Eh, zappy, du kan jo bare la være kjøpe den?

 

Istedet for å lage kjempestyr i en produkt tråd fordi du ikke liker alle meny modusene på en tlf..

 

:whistle:

X1 var den første WM mobilen min, så hadde jeg fulgt rådene til de jeg jobbet med så hadde jeg ikke gått for den. Men med mangel på reelle alternativer, så var det det beste valget. Det er ikke i hovedsak menyene til SE jeg har et problem med, men når de først går inn for å endre menyene, så burde de hvertfall prøve å lage noe som er bedre.

Uansett trenger jeg ikke kjøpe et produkt for å bry meg.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Ingen x1 telefoner jeg har sett kommer preinstallert med spb, ei heller finner jeg noe om det på google.

 

Alle X1 som er solgt i Norge kom med spb-panel.

 

Kan laste det ned gratis ja.. Men det ligger ikke ferdig installert på telefonen.. Værtfall ikke på den jeg hadde eller en kamerat av meg sin..

 

Joda. Hvis du hadde oppdatert softwaren hadde du også hat Spb. Skjønner nå at du kun er ute etter å kverulere, du har null peiling på Xperia, og vet ikke hva du uttaler deg om.

 

Ble dette for vanskelig og skjønne for deg Poe?

 

PÅSTAND: Alle X1 som er solgt i Norge kom med spb-panel.

Nei det er feil, alle Xperia X1 som er blitt solgt har ikke kommet med spb panel ut av boksen.

JA, oppdatert software så får du det kanskje, eller bare last det ned.. Men det forandrer forsatt ikke at påstanden er feil.

 

Går du inn i butikken og kjøper X1, pakker den opp på utsiden så har du ikke spb-panel på telefonen(vist ikke de nye modellene har nyere software enn den jeg hadde).

 

Jeg er ikke ute etter og kverulere, jeg sa bare hva min telefon kom med. Og hva pokker vet du om hva jeg kan om Xperia eller ikke. Jeg sier kun en ting, kun hva min telefon kom med av panels. Også plutselig har jeg ikke peiling på Xperia?

 

Hva er det du holder på med, er du bare ett stort troll som prøver og lage kvalme?

Lenke til kommentar

Joda. Hvis du hadde oppdatert softwaren hadde du også hat Spb. Skjønner nå at du kun er ute etter å kverulere, du har null peiling på Xperia, og vet ikke hva du uttaler deg om.

 

Ble dette for vanskelig og skjønne for deg Poe?

 

PÅSTAND: Alle X1 som er solgt i Norge kom med spb-panel.

Nei det er feil, alle Xperia X1 som er blitt solgt har ikke kommet med spb panel ut av boksen.

JA, oppdatert software så får du det kanskje, eller bare last det ned.. Men det forandrer forsatt ikke at påstanden er feil.

 

Går du inn i butikken og kjøper X1, pakker den opp på utsiden så har du ikke spb-panel på telefonen(vist ikke de nye modellene har nyere software enn den jeg hadde).

 

Jeg er ikke ute etter og kverulere, jeg sa bare hva min telefon kom med. Og hva pokker vet du om hva jeg kan om Xperia eller ikke. Jeg sier kun en ting, kun hva min telefon kom med av panels. Også plutselig har jeg ikke peiling på Xperia?

 

Hva er det du holder på med, er du bare ett stort troll som prøver og lage kvalme?

 

 

Akkurat den var ikke ment til deg, beklager. Trodde jeg svart en annen bruker, som etter min mening kun er her for å kverulere. Så beklager, igjen.

Lenke til kommentar

Og hva er forskjellen på om du mener det til meg eller han? Vi sa akkurat det samme. Fordi jeg ikke liker panelene? Sukk.

 

SPB er uansett ikke SE sitt verk, men noe de la til fordi det de lagde selv var for dårlig. Du burde ikke ta kritikk mot noe du liker som en personlig fornærmelse.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...