Gå til innhold

Anmeldelse: Foreign Legion: Buckets of Blood


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Asking a filmmaker to do a videogame is like asking a sausage-maker to blow off a pig."

Yahtzee

 

Eg tog an ikke kan du forklara deg? Spør en pølse maker om han kan blåsa av en gris? Det e jo sånn di lage pølse blåse ud tarmen e det noge med det å gjer? Koffår skrive du på engelsk er du engelske?

 

Heisann! :)Det sitatet er hentet fra en av Yahtzees mer hysteriske anmeldelser. Sitatet er på engelsk fordi han snakker engelsk, og slike gullkorn ofte mister sin mening når de oversettes :)

 

Slik jeg forstod selve vitsen mener han at det er like lite som tilsier at en filmskaper kan lage spill som at en pølsemaker vet hvordan man kan "blowe"

suge

en gris.

Lenke til kommentar

 

"Asking a filmmaker to do a videogame is like asking a sausage-maker to blow off a pig."

Yahtzee

 

Eg tog an ikke kan du forklara deg? Spør en pølse maker om han kan blåsa av en gris? Det e jo sånn di lage pølse blåse ud tarmen e det noge med det å gjer? Koffår skrive du på engelsk er du engelske?

 

Prøv "Asking a filmmaker to do a videogame is like asking a sausage-maker to give a pig a blowjob."

 

Tar du den fortsatt ikke er du ikke gammel nok uansett. :p

 

On-topic: Spillet virket litt interessant, men varer bare i ti minutter? Blir nok ikke noe kjøp her. På den annen side ville det vært morsomt med et spill jeg faktisk gidder fullføre. :p

Lenke til kommentar
On-topic: Spillet virket litt interessant, men varer bare i ti minutter? Blir nok ikke noe kjøp her. På den annen side ville det vært morsomt med et spill jeg faktisk gidder fullføre. :p

 

Jepp. Det finnes bare ett oppdrag, og ett kart. Dette varer i 10 minutter, eller mindre hvis du klarer å drepe alle fiendene kjappere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...