Gå til innhold

Last ned spill til Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

200 må da væra greit? er vel det som er billig butikkpris på de fleste av disse spillene?

Betale for å slippe rot i hyllene mine og generellt mindre tull med å skifte spill osv? ja takk.. Håper sony kommer med noe lignende.

 

men for all del, jo billigere jo bedre..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Nei, men den digitale versjonen kan også slutte å fungere en gang i fremtiden da Xbox Live blir slått av.

 

EDIT: Når jeg tenker meg om så går det vel an å spille spillene offline. Det kunne ikke jeg før, så derfor tenkte jeg sånn jeg tenkte.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Hvordan er det med å laste ned spillet flere ganger?

Ser for meg at disken kan gå full, og at man sletter spill for å få plass til flere, kan man da laste dem ned igjen på et senere tidspunkt? Og evt. hvor mange ganger kan man laste dem ned? (Tenker med grøss på hva EA som satte en begrensning på 3 gangers nedlastning i løpet av en kortere tid)

Lenke til kommentar

Nå installerer jeg spill jeg kjøper uansett for å slippe DVD drev støyet, så i utgangspunktet er dette en bra løsning. Men som andre har nevnt så pleier jeg å selge spill etterhvert som jeg er ferdige med dem, og det blir litt vanskelig med denne løsningen. Så med mindre det blir en god del billigere å kjøpe de online så tror jeg fortsatt at jeg kjøper disc versjonen.

Endret av HappyHerb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...