Gå til innhold

Feature: Er du god eller ond? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey morro det her, men kan du please mekke så linkene åpnes i en ny tab. Stress å trykke på scrollen eller å holde inn ctrl for å åpne de i en ny tab:/

 

Vi bruker konsekvent ikke target-tag'er, da vi ser det som litt uhøflig å gjøre dette uten å opplyse om at lenken som klikkes på åpnes i ny tab/vindu. Og ved at vi er konsekvente, vet også leserne at de må holde inne ctrl for å åpne i ny tab, hvis det er dette de ønsker.

 

Men jeg tar gjerne en debatt på dette. Hva mener dere?

Lenke til kommentar

Clear Vision II alt for lett..

 

Shift 4 alt for vanskelig :p

 

det vard et jeg gadd å prøve før jeg bevgde meg videre. liker disse snipe spillene, men de er som regel alt for lett. og "inviklet" historie funker ikke i det hele tatt. jeg brukte mer tid på å vente på unyttig informasjon enn jeg gjorde på å blåse hodet av folk.

 

vist noen vet om et sniper spill av denne typen der man bare ligger i ro og plaffer ned, folk setter jeg stor pris på en link :)

 

Edit:

selv høyreklikker jeg på linkene for å åpne i ny fane. ser ikke noe problem ved dette.

 

jeg syns det nesten er mer uhøflig å måtte la leserne bruke tilbake tasten, for å så bla seg ned til det stedet man slapp. Det er min mening. Sikkert mange som kommer til å si at jeg er lazy +++ nå, men det for dere bare gjøre.

merket dette nå.. før har jeg pleid å havne tilbake der jeg slapp etter å ha brukt til baketasten. er det hos meg eller hos tek-nettverket endringen har skjedd?

jeg likte det i alle fall mye bedre før.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Okey morro det her, men kan du please mekke så linkene åpnes i en ny tab. Stress å trykke på scrollen eller å holde inn ctrl for å åpne de i en ny tab:/

 

Vi bruker konsekvent ikke target-tag'er, da vi ser det som litt uhøflig å gjøre dette uten å opplyse om at lenken som klikkes på åpnes i ny tab/vindu. Og ved at vi er konsekvente, vet også leserne at de må holde inne ctrl for å åpne i ny tab, hvis det er dette de ønsker.

 

Men jeg tar gjerne en debatt på dette. Hva mener dere?

 

siden dere opplyser om flere spill i en artikkel så er det best at de åpnes i ny fane da man slipper å bla tilbake og bare kan bytte fane. da ødelegger man ikke for hvor langt man er kommet i spillet heller ved å gå tilbake og kan dermed spille videre uten problemer. og artikkelen slipper å laste inn pånytt.

Lenke til kommentar
Okey morro det her, men kan du please mekke så linkene åpnes i en ny tab. Stress å trykke på scrollen eller å holde inn ctrl for å åpne de i en ny tab:/

 

Vi bruker konsekvent ikke target-tag'er, da vi ser det som litt uhøflig å gjøre dette uten å opplyse om at lenken som klikkes på åpnes i ny tab/vindu. Og ved at vi er konsekvente, vet også leserne at de må holde inne ctrl for å åpne i ny tab, hvis det er dette de ønsker.

 

Men jeg tar gjerne en debatt på dette. Hva mener dere?

 

siden dere opplyser om flere spill i en artikkel så er det best at de åpnes i ny fane da man slipper å bla tilbake og bare kan bytte fane. da ødelegger man ikke for hvor langt man er kommet i spillet heller ved å gå tilbake og kan dermed spille videre uten problemer. og artikkelen slipper å laste inn pånytt.

der har vi noen som klarer å forklare kort og godt det jeg mente:)!

Kult at jeg ikke er den eneste som blir "forbanna" (blir ikke det, men er tungvindt)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...