Gå til innhold

Holder nattåpent for Iphone 3GS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Så kjipt at Expert ikkje sel iPhone med Telenor-abonnement. Eg skal ha med Djuice Complete..

 

Så eg satsar framleis på å løpe til Telebutikken fredag morgon. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes at iPhone er et godt produkt på mange måter, men snakk om å hause opp noe til big deal. Lurer på hva Amobil får noe for å være med på dette tullet? Løp og kjøp.....nattåpent. Snakk om å prøve å skape et kunstig behov for noe man egentlig ikke trenger. Om noen måneder kommer det en ny modell, og da er det på`n igjen. Lenge leve materialismen.....

Lenke til kommentar
Jeg synes at iPhone er et godt produkt på mange måter, men snakk om å hause opp noe til big deal. Lurer på hva Amobil får noe for å være med på dette tullet? Løp og kjøp.....nattåpent. Snakk om å prøve å skape et kunstig behov for noe man egentlig ikke trenger. Om noen måneder kommer det en ny modell, og da er det på`n igjen. Lenge leve materialismen.....

Nærmest eneste grunnen til at iphone tilsynelatende selger så bra, og at "alle" må ha den, er den gode markedsføringsjobben Apple gjør. Det hjelper jo selvsagt også på at "alt og alle" er "kjøpt og betalt". Og når man ser kommentarer og oppførselen til fanbhoys rundtom, gir det meg klare assosiasjoner til hjernevasking og kommunismens indoktrinering...

Forøvrig trodde jeg det var butikker som BRIO og Ringo som ville føre denne telefonen ;)

Lenke til kommentar

Nærmest eneste grunnen til at iphone tilsynelatende selger så bra, og at "alle" må ha den, er den gode markedsføringsjobben Apple gjør. Det hjelper jo selvsagt også på at "alt og alle" er "kjøpt og betalt". Og når man ser kommentarer og oppførselen til fanbhoys rundtom, gir det meg klare assosiasjoner til hjernevasking og kommunismens indoktrinering...

Forøvrig trodde jeg det var butikker som BRIO og Ringo som ville føre denne telefonen ;)

 

"Too much agreement kills the chat":-) Helt enig med deg! Jeg digger nesten samtlige av Apple produktene, og det er ingen tvil om at selskapet er genialt mht. måten de markedsfører seg på. Jeg er like oppslukt av dette som så mange andre, men når jeg tenker etter, så er det hele en ganske sjuk affære. Jeg innser likevel at dette ikke er stedet å poste idealistiske tanker på, så jeg bør vel gi meg nå, he, he

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Telebutikken, Telekiosken, Telehuset - dei ser jo heilt like ut og namnet er nesten likt. Telebutikken har visst NetCom, ja.. Men dei andre to har Telenor? right? :p

 

Får vel løpe til Spaceworld eller noko slikt, då. Expert er jo òg i utgangspunktet Telenor-forhandlar, kanskje dei andre Expert-butikkane sel med Telenor-abonnement.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...