Gå til innhold

Forumtreff Bergen IV


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Da synes vi det er på tide med et nytt treff, eller hva?

 

Alle som er interesserte melder seg på i denne tråden. Diskusjon om når, hvor og hva skjer også her. Så det er bare å komme med forslag!

 

Skal prøve å holde førsteposten så oppdatert som mulig, men jeg anbefaler sjølvsagt at dere leser hele tråden og kommenterer det som blir sagt, det er tross alt en sosial aktivitet.

 

Hittil på forumtreff har det stort sett bare gått i prating og en felles "middag", og noe alkoholkonsum, men det er absolutt ingenting i veien for å finne på noe annet hvis det blir enighet om dette. Og dere som ikke er gamle nok til, eller ikke vil, konsumere alkohol, bare si fra i tråden, og vi skal prøve å ta hensyn.

 

Det første vi må bli enig om er vel hva vi skal gjøre, og om det trengst å booke reservasjoner.

 

Og til slutt for dere som ikke har vært med på treff før: Det er ikke farlig, og det har alltid vært nye folk på treffene. Alle blir godt motatt, og alle får si og gjøre akkurat hva de selv vil. Ingen har angret så langt, og jeg kan ikke se noen grunn for at det skal skje denne gangen heller.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Påmeldte:

 

av-125914.jpg Jop91

 

av-169231.jpg Caree

 

av-125252.jpg Ehtram

 

av-97884.jpg Da Kurlzz

 

av-23578.gif WhiteKnight

 

av-184953.jpg Sitronsaft

 

av-51936.jpg Snorre

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Tidspunkt:

 

Lørdag 22. august 2009.

 

"Middelalderfontenen" Klokken 17:00

Buss til Sotra klokken 17:38

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Plan:

 

Hvis du har tenkt å handle i sentrum før vi drar, må du huske å legge inn god tid til dette. Vi har desverre ikke noen god mulighet for å utsette turen til Sotra hvis noen blir for sene. Det er helt opp til deg selv om du komme tidsnok eller ikke! Handlingen bør være unnagjort til klokken 17:00. Vi tar buss til Sotra klokken 17:38 sammen med Ehtram som viser vei hjem til seg. Hun har huset for seg selv, og vi blir der hele kvelden. Hun har også nok sengeplasser til at alle kan være der hele natten, og ta buss tilbake til Bergen søndag.

Hva som skjer hos Ehtram er uvisst, og dette tar vi på sparket. Jeg anbefaler at folk tar med seg godt humør!

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mulighet hver helg framover til og med helgen 14- 15. august. Etter det er jeg ikke så sikker på hva som skjer, for da begynner studiene igjen. Hva vi skal finne på er litt hipp som happ. Det viktigste er å treffes i en sosial setting. Vi kan jo prøve å faktisk få bowlet denne gangen. Reservere bane på forhånd og slikt. Ellers er det jo også mulig å bare være inne/ute hos noen og nyte noen kalde pils og litt hot'n sweet. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

jo.. denne gangen har jeg nesten garantert mulighet til å være med.. så da håper jeg på at jeg kommer meg med :)

 

skal flytte til "by'n" etter sommeren så da blir det litt lettere å være med på slike ting.

 

er opptatt hver tirsdag og muligens en onsdag i ny og ne, men ellers kan jeg sette av en dag. hva vi skal gjøre er vell mye det samme for min del. er med på det meste :)

Lenke til kommentar

Hvis ingenting annet dukker opp, og det passer for folket så kan det kanskje være en mulighet å ha det hos meg helgen 21/22 august? Eneste er at det er ute på sotra, så bussforbinnelsen ikke er noe særlig å skryte av.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...