Gå til innhold

Frem med granatkasteren (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir noe spesielt å kalle avgjørelsene til Valve i forhold til oppdateringer for L4D og lanseringen av oppfølgeren for kontroversiell. Fansen som hyler og skriker om dette er langt fra majoriteten av de som spiller L4D, men de er veldig høylydte.

 

Det er ikke mange utviklere som slipper like mye gratis ekstra materiale til spillene sine som Valve. Det er grenser for hvor mye gratis materiale man kan forvente.

 

Nå har de også annonsert mye mer enn navnet til de nye bossene. Det er også annonsert en ny type "vanli" zombie som det tydelig står i artikkelen. Det ville jo være dumt å si for mye før de skal vise frem spillet på en messe. Da firsvinner hele poenget med å stille.

Lenke til kommentar
Det blir noe spesielt å kalle avgjørelsene til Valve i forhold til oppdateringer for L4D og lanseringen av oppfølgeren for kontroversiell. Fansen som hyler og skriker om dette er langt fra majoriteten av de som spiller L4D, men de er veldig høylydte.

 

Må bare gjøre det klart at jeg uttaler meg personlig nå.

 

--

 

Tjesj, underskriftskampanjen fansen har startet har jo i skrivende stund over 40,000 medlemmer, så om samtlige av de faktisk ikke kjøper spillet er jo det en nokså betydelig tapt sum. I tillegg har jo Valve indirekte uttalt at de tar kampanjen veldig alvorlig, så noe bekymret er de vel kanskje. Når det er sagt, jeg tror mye av kontroversen forsvinner når spillet endelig blir lansert - tipper folk flest (inkludert hardcore-fansen) bryr seg lite om de må ut med noen ekstra kronestykker om L4D2 viser seg verdig når alt kommer til alt.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Det blir noe spesielt å kalle avgjørelsene til Valve i forhold til oppdateringer for L4D og lanseringen av oppfølgeren for kontroversiell. Fansen som hyler og skriker om dette er langt fra majoriteten av de som spiller L4D, men de er veldig høylydte.

 

Må bare gjøre det klart at jeg uttaler meg personlig nå.

 

--

 

Tjesj, underskriftskampanjen fansen har startet har jo i skrivende stund over 40,000 medlemmer, så om samtlige av de faktisk ikke kjøper spillet er jo det en nokså betydelig tapt sum. I tillegg har jo Valve indirekte uttalt at de tar kampanjen veldig alvorlig, så noe bekymret er de vel kanskje. Når det er sagt, jeg tror mye av kontroversen forsvinner når spillet endelig blir lansert - tipper folk flest (inkludert hardcore-fansen) bryr seg lite om de må ut med noen ekstra kronestykker om L4D2 viser seg verdig når alt kommer til alt.

 

Ja, det viser seg stadig at folk hyler opp med en gang for så å gi seg når det endelige resultatet ligger der. Det er veldig enkelt å slenge seg på en digital signatur. Ta en titt på facebook så ser man alt folk henger seg opp i. Stort sett blåser slikt over av seg selv. Nuvel, tiden vil vise om det er mer enn bjeffing.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...