Gå til innhold

Google med synk til S60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, får ikke det til å funke på Nokia 5800! Skjermbildet stemmer dårlig med det som står i oppskriften her http://www.google.com/support/mobile/bin/a...p;answer=147951

 

Noen som har noen tips?

 

EDIT: ok, først får du opp en skjerm der du skal legge inn epost-adresse osv slik at telefonen automatisk skal finne server og settings. Dette funker ikke. Første gangene kræsjet tydeligvis applikasjonen min, og sendte meg tilbake til start etter dette. Lastet appen ned på ny fra nokia, (en versjon under faktisk 158 i stedet for 160), og denne ga meg mulighet til manuell intasting av info etter automatisk henting misslyktes

Endret av Surrections
Lenke til kommentar

Litt merkelig at dette ikke støtter Gmail som sikkert må være en mer brukt tjeneste enn kalender og contakter.

 

Det krever mye batteri at telefonen skal sjekke e-posten hvert 5 min.

 

Men dette er et skritt i riktig rettning. Nå får jeg sync kalenderen min fra outlook til google og så til mobilen samt ovent med google sine egne tjenester/programmer.

 

Epost får jeg på mobilen og outook samt webgmail.

 

Eneste kontaktene, de blir sync mellom mobilen og google, men ikke gogle og outlook.

 

Håper det kommer en løsning på kontakter mellom outlook-google og støtte for gmail i google sync

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...