Gå til innhold

Sniktitt: Samsung S8300 Ultra Touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt mørkere rødfarge, mindre billig plast, byttet ut den stygge biltema lakken med den elegante pianolakken og ripefritt glass (behandlet holder ikke).

Dette holder ikke Samsung, skal ikke dette være deres design telefon?

 

Dette er kanskje ikke den peneste telefonen for deg. Men den kan jo gjerne være det for andre. Det at du ikke liker designet betyr ikke at andre ikke gjør det.

Lenke til kommentar

*rekke opp en hånd*

 

 

- Jeg takker gjerne nei til pianolakk.

- Det er begrenset hvor mye metall man kan ha i en mobil grunnet diverse antenner, men skjermen er i det minste rammet inn i metall.

- Fin sterk rød/blå-farge.

 

Dette holder i lange baner, Samsung. Spesielt med tanke på at dette primært er en medie-telefon og ikke ren design-telefon.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har jeg fått sett på telefonen, og jo det er ripefritt glass, nei den er ikke så plastikk som det ser ut som på de bildene. Telefonen føles eksklusiv og er også veldig lett. Tastene var greie å bruke og skyvingen var ikke så ekstremt lang som de har hatt på sine tidligere telefoner. Så over til touchen: Touch er morsomt det, men da burde det fungere.. dette fungerer ikke. Jeg klarte faktisk nesten ikke å dra en widget over på skjermen fordi den var så ekstremt lite responsiv, langt værre var det å scrolle. Samsung kan ikke å lage touch og eneste touchtelefonen jeg har trykket på fra samsung, som man faktisk kan brukes, er Omnia HD.

 

Likefult, siden den har både touch og tastatur, er lett, gromlekker, ripefritt glass og knallbra batteritid, samt prisen er midt på treet. Så vil jeg gi thumbs up til denne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan noen hjelpe meg med følgende? Såvidt jeg forstår er Route66 lagt inn på minnekortet. Hvordan får man da brukt dette programmet hvis man velger å erstatte medfølgende 2gb minnekort med et større. Klarer ikke å lese meg fram til dette av instruksjonsheftet.

Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg med følgende? Såvidt jeg forstår er Route66 lagt inn på minnekortet. Hvordan får man da brukt dette programmet hvis man velger å erstatte medfølgende 2gb minnekort med et større. Klarer ikke å lese meg fram til dette av instruksjonsheftet.

 

Koble minnekortet inn i PC-en og lage en sikkerhetskopi så kan du ta inn det nye minnekortet i PC-en og legge inn sikkerhetskopien på det nye kortet. :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...