Gå til innhold

Trenger råd til EMO-stil


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg tenker litt på å forsøke å kjøre litt EMO stil, men er litt usikker på hvordan.

 

Håret må vel farges sort, men hvilken sortfarge? Farger en øyenbrynene også?

 

Så lurer jeg på sminke, jeg vil helst holde det på et minimum da jeg synes det lett pes; Holder det med mascara og eyeliner eller bør en ha noe mer for at det skal bli bra?

 

Er gutt om det har noe å si:)

 

MVH;

no_id

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må dere slutte å være så slemme. La no_id ha sin egen "stil". Ferdig med det. Personens eget valg.

 

av egne emo-erfaringer kan jeg gi deg disse tipsene:

 

1. du trenger ikke svart hår. alle farger er okei bare du gjør det stort og har veldig mye hårspray i.

2. bruk mye eyeliner..

3. basisfargen du bruker bør være svart.. så kan du slenge inn litt fargerike sko og topper og sånn.

 

det var vel det jeg gjorde i omtrent ett år..

Lenke til kommentar

Med henhold til §10 i retningslinjene forsvant "9" innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil forandre personers meninger dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede.

 

Usakligheter opphører her. Ytterligere overtredelse vil medføre reaksjoner! Kommenter trådstarter sine ønsker på en skikkelig måte, eller laver og opprette innlegg i tråden.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Det viktigste er vel at du føler deg vel i de klærne du går i. Og ikke at du prøver å være kul ved å gå i noe du ikke er bekvem med.

 

Om du virkelig vil kjøre emo stilen helt ut så må du som en smarting over her sa, bruke svart som basis farge, også blande inn knalle farger med t-shirts, sko og detaljer på gensere etc.

 

Use your own imagination !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132
Det viktigste er vel at du føler deg vel i de klærne du går i. Og ikke at du prøver å være kul ved å gå i noe du ikke er bekvem med.

 

 

 

 

Ganske umulig å være komfortabel i alt for trange jeans. Særlig om man er gutt.

Lenke til kommentar
Ganske umulig å være komfortabel i alt for trange jeans. Særlig om man er gutt.

Jeg føler meg veldig komfortabel i trange jeans, men det er ikke spesielt behagelig. Jeg går med dem fordi jeg føler at jeg ser bra ut, men det er ingen hemmelighet at man har det bedre i joggebukse. Lide for skjønnheten, osv.

Lenke til kommentar
Det viktigste er vel at du føler deg vel i de klærne du går i. Og ikke at du prøver å være kul ved å gå i noe du ikke er bekvem med.

 

 

 

 

Ganske umulig å være komfortabel i alt for trange jeans. Særlig om man er gutt.

 

Ahaha, idiotisk.

 

Så du sier at det er annerledes for damer enn for menn? Jeg går i trange bukser og det føles veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Ganske umulig å være komfortabel i alt for trange jeans. Særlig om man er gutt.

Ahaha, idiotisk.

 

Så du sier at det er annerledes for damer enn for menn? Jeg går i trange bukser og det føles veldig bra ut.

Jeg tror dere har forskjellige definisjoner på komfortabel. Han snakker om hvor behagelig det er å gå i, mens du snakker om hvor bra du føler deg i klærne. Det er jo ingen hemmelighet at menn har noe damer ikke har som kan gjøre det mer ubehagelig med trange bukser.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...