Gå til innhold

Aprilfest 2009 - gorpium - svart/hvitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre bilder fra i dag

Var alle de fra samme dag? Da hadde du jammenmeg en jobb med utplukking. Mye snacks der. Liker den voldsomme kontrasten mellom telefonmannen og alt det hvite.

 

Ice: Javel, det er enkelt, men det er også styrken til bildet. Minimalistisk og behagelig skue.

Lenke til kommentar

Tøff grafisk øvre tredjedel og myk og fin nedre tredjedel (som bildet står forholdsvis stødig på). Litt distraherende for meg at forgrunn og bakgrunn smelter sammen midt på (håndtaket til kofferten og buksene med stolene bak), men ellers meget pent og stilrent. Digital S/H jeg kan like :)

Lenke til kommentar

Åpningsbildet var fantastisk. Enkelt og stilrent. Ice var så som så, men fortsat behagelig. Det tredje bildet var irriterende. Jeg vil fly! Jeg vil vekk! Det er påske! Men jeg er blakk. Har knapt nok penger til snus ut uken.

 

Du tar gode bilder, Gorp og mestrer S/H ganse godt, det er min subjektive mening. Gleder meg til å se flere bilder :)

Lenke til kommentar
Tøff grafisk øvre tredjedel og myk og fin nedre tredjedel (som bildet står forholdsvis stødig på). Litt distraherende for meg at forgrunn og bakgrunn smelter sammen midt på (håndtaket til kofferten og buksene med stolene bak), men ellers meget pent og stilrent. Digital S/H jeg kan like :)

Takk kritikk. Ser nå at det kunne blitt enda bedre om deler av kofferten hadde gjort bilde bedre om de ble mer 'opplyst'.

 

Åpningsbildet var fantastisk. Enkelt og stilrent. Ice var så som så, men fortsat behagelig. Det tredje bildet var irriterende. Jeg vil fly! Jeg vil vekk! Det er påske! Men jeg er blakk. Har knapt nok penger til snus ut uken.

 

Du tar gode bilder, Gorp og mestrer S/H ganse godt, det er min subjektive mening. Gleder meg til å se flere bilder :)

Mange takk J@cob. :)

 

Innrammingen fra vinduet gjør mye av bildet for meg. Kontrastene står seg nok en gang knallbra i s/h.

Da har jeg gjort min jobb. :)

 

Igjen et utrolig flott bilde! Vanvittig pene detaljer og kontraster.. Nydelig! :)

Takk for det. :)

 

Tiden som går

Knallfint bilde :cool:

Er det tatt på flyplass? Flesland?

 

Edit: stolene og "gate-armen" likner på gardermoen :p

Det er tatt på flyplass ja. Gardermoen for å være nøyaktig.

Satt i enden og ventet på at flyet mitt skulle gå til Bergen.

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...