Gå til innhold

Dropp USB-modemet til PC-en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt hvis en ikke har bedre enn ISDN eller modem hjemme eller et sted hvor du oppholder deg mye i lengden, men har god dekning på mobilnettet så tror jeg denne kan bli en fordel...:) Siden du kan plassere den best i forhold til mobilnett signalet og den går på WLAN...

 

Men upraktisk i bilen eller andre steder hvor du trenger mobilitet...da er det kjekt at du har noe lite som henger på pc-en bare...;)

Lenke til kommentar
Jeg vil nå si at den tvertimot er genial i bil. Man gjør bilen til en mobil trådløs hotspot. Sikkert sjeft for de som sitter i bilen på vei til TG i påsken.

Ser ikke vitsen med å ha flere løse deler enn nødvendig når det gjelder å være mobil...flyge rundt med den i lomma, ser jeg ikke helt visten med...

Lenke til kommentar
så med andre ord er løsningen lite egnet om en bare skal koble opp en enhet uansett...

Som jeg nevner lenger oppå i tråden; så lenge du holder deg på en plass over lengre tid (da snakker jeg om flere dager) så kan det være en stor fordel...:)

 

Er du på farten hele tiden (bil, buss, tur/retur kontor etc) så er det en ulempe i følge min mening...lettere å ha noe som du plugger i pc-en, eller noe som er innebygd...:)

 

Men har du innebygd, så kan du jo selvfølgelig sette opp en nettverksbro hvis du ønsker å dele med flere...;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...