Gå til innhold

Norsk Engrosservice,noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Er det noen som har positive/negative erfaringer med Norsk Engrosservice?

 

Grunne til at jeg spør er at jeg bestilte denne,COBRA 42CC OFFROAD.

 

Men det viste seg at jeg fikk en helt annen modell i oppkrav til 5556kr.

post-90699-1236790399_thumb.jpg

Dette var det jeg fikk til svar da jeg spurte hvorfor de har sendt meg feil vare:

 

Utdrag fra mail:

Dette er den nye cross mod med 2 gir.

Denne koster normalt kr 5990.

Grunenn til at du fikk denne kontra den andre er at

denne er av mye bedre kvalitet.

 

Om du vil ha den andre tilsendt kan du godt få det.

Men denne mod er langt bedre samt at den har 2 gir,

 

WTF,tenkte jeg,den ser til forveksling ut som DENNE billigere modellen til 3998kr.

Tenk at selger har frekkheten i nådegave og tar seg den frihet og sender noe helt annet.

Og dette gjør selger uten å kontakte meg først.

Vel,hær har jo selger misligholdt inngått avtale om å sende denne først nevnte COBRA 42CC OFFROAD.

I tillegg var det ingen følgeseddel/pakkseddel med forklarende tekst og spesifikasjoner.

 

Hva tror dere,lukter det svindel?

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja,se dær. At man ikke skal lære :wallbash:

Men sånn blir det når man blir grepet av,"den skal jeg ha" :!:

 

Hær er video av den jeg SKAL ha,

 

Nå fikk jeg melding om å sende i retur vedl.beskrivelse av forholdet samt kontonr.for frakt mm.

Får vel legge ved noe utskrift fra lovdata mm. :lol:

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har alle 3 mod selv. Den mod du har fått tilsendt er jo den dyreste utgaven.

Crossmod ble tilbakekalt av produsenten pga feil.Jeg fikk selv min byttet i den du fikk. Selv om jeg hadde brukt den masse.De kontaktet meg pr tlf og sendte returlapp til meg i posten.Så fikk jeg den nye etter at den gamle var returnert. Du har jo 14 dagers returrett. Er jo bare å bruke den om du ikke liker produktet.Forstår ikke hva du klager på. Dette er hvertfall ikke svindel fra deres side. De har bare vært snille med deg som ga deg den

mod du fikk. Ser på det som seriøst jeg da men.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Hei! Står jo mye positivt her. Har selv handlet der ved flere anledninger. Er meget godt fornøyd både med gressklipper og gopeder.Er alltid mye folk der når jeg er innom for å hente varer. Selger jo mest til bedrifter de da men.

Se denne linken, ser jo bra ut dett:http://freak.no/forum/archive/index.php/t-130156.html

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kopierer fra en annen post jeg skrev.

 

Jeg vil si de absolutt er en useriøs bedrift.

Jeg bestilte en vare hos dem, og betalte et lite forskudd som de ba om. Varen dukket aldri opp, mange dårlige unnskyldninger og utallige telefoner og mail senere ba jeg om å heve kjøpet og få pengene tilbake. Dette tok til sammen godt over tre måneder. Jeg rakk ikke å få vite kvaliteten på varene deres, heldigvis egentlig. Makan til useriøs bedrift, skygg unna !!

Endret av tom waits for alice
Fjernet angrep på navngitt person
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Lang tid før de svarer og en rimelig gammel tråd. dersom KPP er en representant for engros service så fant jeg ikke dette skjemaet lett tilgjengelig (mulig du må logge inn) å finne for nedlasting.

 

uansett så er selger pliktig å legge ved angrerettsskjema i pakken og gjelder 14 dager fra mottak,

Dersom det ikke mottas angreretsskjema fra selger så økes angrefisten til 3 måneder.

 

http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/selgers-plikt-til-%C3%A5-informere

http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/hvor-lang-er-angrefristen

Lenke til kommentar

Hva er dette? En eller annen form for verdensmesterskap i bump?

 

 

Forøvrig er det ikke riktig at angreretten ikke gjelder om man har "tatt i bruk varen".

 

Så vidt jeg kan lese meg til så er det bare noen få tilfeller angreretten ikke gjelder. Sitater hentet fra angrerettloven kapittel 4 § 12.

 

 

a) Dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side
b) Varer der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake
c) Varer som raskt forringes fysisk.
Endret av 3irik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...