Gå til innhold

Den første testen av HTC Touch Pro 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3341876524_3335c67c14_m.jpg

 

Sorry, kunne ikke dy meg :p

 

Ellers virker den ganske grei, men synd den mangler minijack. Kan det virkelig være så vanskelig å få med?

Blir spennende å se om de har overvunnet treghetene til forgjengeren samt at 175 gram + størrelsen trekker ned ganske kraftig. Men hvis man klarer seg uten stylus hjelper det jo litt :)

Lenke til kommentar

Min drømmetelefon :)

Skal man ha profftelefon så _mener jeg_ man er avheigig av fulltastatur. Å skrive epost på touchskjerm blir for krøkkete. Talltaster går an, men da er som regel telefonene i seg selv håpløse på en eller annen måte, så da er man like langt.

 

Av en eller annen grunn så er jeg ikke serlig glad i tytn2 ... men denne ønsker jeg meg :)

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Den telefonen der får trekk for å ha bare 65k farger?.

 

Vel, jeg ville ikke ha trukket telefonen i karakter for å ha bare 65k farger, fordi med 65k farger og 480x800 i oppløsning på en 3 tommers skjerm, så er faktisk 65k farger mye bedre enn andre skjermer med 262k farger, som da har lavere oppløsning.

 

Se for eksempel her: LINK. Så ser dere under Screen der. Så får dere se en sammenlikning med XPERIA X1 og en annen telefon med 262k farger.

 

HTC Touch Pro 2 bruker samme type skjerm som Sony Ericsson XPERIA X1, så jeg tviler på at det skal ha noe å si på kvaliteten på skjermen bare for at den har 65k farger.

 

Ja jeg har XPERIA X1 selv.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bruker sell TyTN II her og er relativt fornøyd med den fordet om den begynner å bli slitt. Men som arvtager vurderer jeg denne. og det er faktisk gandke praktisk med fulltatatur, spesiellt når du kan "skyve det under" når du ikke bruker det. Selvfølgelig gir det en svakhet når du har en sånn mekanisme med elelr uten henglser, men det gjør telefonen mye bedre, og jeg kunne ikke tenkt meg en telefon kun med touch. Eller slik som noen har "fulltatatur" på dekselet under skjermen. Det blir enten for unøjaktig, eller for smått.

 

Så kan hende tastaturet ser rart ut, på slike modeller, men i bruk er det en av de få løsningene som fungerer. i allefall for oss som har fingre med litt størrelse på.

 

Så jeg vurderer sterkt å skaffe meg en slik. så får jeg se når det eventuellt blir.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...