Gå til innhold

Games Convention avvikles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge serverer strengt middelmådige hamburgere til budsjettpris (uten sammenlikning med Games Convention for øvrig) - dersom de hadde, for eksempel, drøyet en uke med å henge opp Burger King-skiltet utenfor det nye lokalet, ville ingen merket forskjell før den uken var gått. :p

Lenke til kommentar

Var på GC ifjor og eneste minuset jeg så var vel at det var litt vel mye som var på Tysk.

 

Syntes det var rart det ikke var mer fokus på å holde info osv flerspråklig så turister kunne forstå det også.

 

 

Det var for meg et ganske stort minus iallfall. Kommer ikke til å dra ned til Köln i år, avventer å ser om noen kommenterer om det har blitt bedre eller ei. Orker ikke 5 dager til på en spillmesse der 99% av informasjon foregår på Tysk, og massevis av spill er på tysk (noen kunne man iallfall forandre språk på via meny).

 

 

Eller så var Leipzig by så¨som så.. var ikke så mye happenings der, men Leipzig Zoo var storartet:)

Lenke til kommentar

Det er vell samme hvor messen finner sted så lenge den blir god. Hadde lyst å dra i fjord men hadde ikke anledning, men kanskje jeg kommer meg ned i år. Har slekt i Köln så det passer bra.

 

Kan de som har vært på GC fortelle litt me rom hvordan det var. Kan flytende tysk så språket er ikke problemet

 

Jeg vil også si at dette er veldig gammelt nytt. Denne nyheten ble kunngjort allerede i slutten av GCi fjor.

Lenke til kommentar

Vel, hva vil du vite? :p

 

Iom at messen er flyttet så vet jeg ikke hvilken info som vil være relevant, men en ting er at det er UTROLIG mye folk.

 

Messen ifjor startet på en onsdag (eller torsdag, husker ikke) og det var ikke så mye folk de to første dagene. Lørdag og Søndag var relativt håpløst. Måtte albue deg fram, messen er full av stands, og mesteparten av standsa har store PA system som enten spyr ut musikk eller snakking.

 

Det var egentlig værst med snakkinga eller skrikinga. Folk som står å promoterer ett eller annet på Tysk. Kompisen min kan greit tysk men han slet med å tyde hva som ble sagt på disse bortsett fra noen få enkelt ord, regner med dette er pga all støyen og også tempoet det foregår i..

 

Men anyways, mye folk, mye som skjer overalt. Bra med innleide babes er det, og maten er helt alright på messeområdet.

 

Foruten spill så er det grisemye hardware som er utstillt og de større aktørene hadde alle hardwarestands der du kunne teste det de hadde å by på.

 

I tillegg til vanlige spill og hardware var det et område for utdanning samt et område med utstillinger. Utstillingen var rimelig fet da det var alt du kunne tenke deg av Retro systemer. De var koblet opp og alle som ville kunne sette seg ned å spille. Det var også en stor samling pocketgames og det var morsomt å se de gamle spillene igjen:)

 

 

Rotete post av meg, men sånn går det når man er trøtt og skriver det som faller inn i hodet :p

 

Konkrete spm hadde vært bedre:D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...