Gå til innhold

Acer Aspire One til 99 USD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk følgende tilbud fra Ementor idag:

 

ÅRETS BESTE JULEPRESANG FRA EMENTOR!

 

BILLIGERE BLIR DET IKKE!

________________________________________

 

Kjøp HP 2133 Mini-Note

markedets kraftigste og mest solide mini-bærbare - med Mobilt Bredbånd fra Telenor!

Kun kr. 1.099,- (eks mva)

Forutsetter tegning av mobilt bredbånd fra Telenor med 18 mnd binding

Ønsker du ikke Telenor abonnement selger vi maskinen for kr. 2.999,- (eks mva)

 

Så er nok ikke lenge til dette blir mer vanlig.

Lenke til kommentar

Det har desverre tatt litt av med minibærbare. Vel er de nok enkle å ha med seg og sjekke internett nå og da, men jeg synes de er i ferd med å bli urimelig dyre! Og i det legger jeg at når prisen på de passerer 3.000,- - 4.000,-, så er de ikke verdt penga lengre, maskinvaren (ytelse) står rett og slett ikke i stil med prisen, sammenligna med andre bærbare!

 

Og merk det som Simen1 skriver, det blir fort penger av det når det koster såpass mye i måneden for internett! Men, folk har jo gått på subsidiert mobil fra dag én også, så det blir vel ikke noe bedre her. Folk lar seg styre utrolig lett når det kommer til slikt!

 

I mine øyne er trådløst internett mer for de som er på reise ganske ofte, som ofte er på tog eller flyplasser osv, men der er jeg ganske overbevist om at en nett-pc vil komme til kort når det gjelder andre behov, eller er det bare e-post og internett det går i her også?

 

For de som har internett tilgjengelig både hjemme og på jobb, tror jeg neppe dette er det første som står på ønskelista i hvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...