Gå til innhold

PS3=Yellow lights of death!


Pentumsmart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

føler feilraten på konsoller er 10ganger så stor som på pc.. Jeg har kjøpt meg 6-7 maskiner i min tid som pc-bruker, og bank i bordet.. det eneste som har sluttet å virke er noen vifter på hovedkort og skjermkort. Har fortsatt den første 10gb ibm disken jeg kjøpte, og den funker.. seff bare jeg som har hatt flaks.. men skremmende hvor mange av forumets medlemmer som har fått ps3 ødelagt.

 

Føler med deg, og ber til høyere makter om at min 60gb ps3 overlever i mange mange mange år fremover... men føler det ser mørkt ut..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk litt lei meg her jeg sitter. Kan ikke forstå at så mange i norge skal havne under de 2%(or whatever) prosentene failure rate som ps3en har.

Tror nok det ser mørkt ut ja, når det gjelder å ikke måtte levere den inn... Dette var virkelig dumt, og du som hadde Killzone 2 beta og alt. Kunne heller vært min som tok kvelden :p

Lenke til kommentar
Mhm...

 

 

Kan noen bare gi meg nummeret til Sony kundeservice eller hva søren. Jeg skal ringe de i morgen.

 

Står i Manualen som fulgte med PS3en din. Finner ikke min atm..

 

EDIT:

Står visst i alle spill-manualene også:

 

Nummer til PlayStation Support Norge: 81 55 09 76

0,55 NOK i startavgift, deretter 0,39 NOK pr. min.

Mandag-Fredag klokken 15.00 - 21.00

Lørdag-Søndag klokken 12.00 - 15.00

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Sikker på at den ikke er overopphetet da, tror det kommer noe greier da og ?

Men, du kan jo ta ut HDD´en og sjekke om det er noe gale med den, kanskje det er noe feil som gjør at den har blitt svidd ?

Har du erstattet standard HDD´en med en annen, kan være det ?

Har lyst å vite jeg å hva service´n sier :) i tilfelle visst det skjer med min 60GB

Lenke til kommentar

Greit, ikke spam tråden min :)

 

Sikker på at den ikke er overopphetet da, tror det kommer noe greier da og ?

Men, du kan jo ta ut HDD´en og sjekke om det er noe gale med den, kanskje det er noe feil som gjør at den har blitt svidd ?

Har du erstattet standard HDD´en med en annen, kan være det ?

Den var ikke varm i det hele tatt, jeg hadde spilt i en halv times tid mens kompisen min var på besøk (ja, han var vitne til PS3's død.

Jeg tok ut HDD i stad og renset den for støv osv, puttet den tilbake. Hjalp ikke. Men jeg ikke erstatte HDD, fordi jeg har så mye på PS3'n som jeg ikke vil slette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Trådstarter spør etter hjelp til et konkret problem, hvorvidt man spiller på pc eller konsoll er et tema som på ingen måte hører hjemme i denne tråden. 4 innlegg er fjernet.

 

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Det gule lyset indikerer forsåvidt feil på maskinvare i konsollen. Fikk dette tidligere selv, jeg prøvde å bytte harddisken i min, men til ingen nytte. Det skal dog ikke avses som mulig problem, hvis du har en ekstra 2.5" harddisk liggende er det verdt forsøket.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar
Prøvd og holde inne Av/På Knappen i en liten stund ?

Du bør Google litt

Prøvd alt, googlet alt, youtubet alt.

 

Håper virkelig at Sony ikke er noen tregfjærter som ikke gidder å fikse den within weeks. Da blir jeg sur - jeg skal ha den tilbake før 27. (resistance 2 er bestilt)

Hadde tenkt til å kjøpe CoD:WAW 13. men har jo ingen PS3 da.

 

Hvorfor? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...