Gå til innhold

Kulturo: Vil lage mer Clerks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Leste du artikkelen?

Ikke mer Jay og Silent Bob

 

Det ser dog dessverre ikke ut til at vi vil få noe gjensyn med de to narkomane, og senere rehabiliterte, kompisene Jay og Silent Bob. Smith tror ikke disse karakterene noen gang vil dukke opp på film igjen.

 

- Jeg tviler på Jay og Bob. Jeg er 38 nå, og det er ikke lenger så søtt å ha en baseball caps på seg bakfrem. Dessuten ville jeg bli nødt til å komme i form for å spille Bob, og det ville bare være ynkelig. Jason ligner heller ikke den gatetyv-aktige dealeren lenger, nå som han er voksen, sier Smith.

 

Men gleder meg til mer Clerks. Virker som om det er litt sånn elsk/hat-filmer som jeg elsker =)

Lenke til kommentar
Hmmm, tja, den første filmen er genial, den andre er god, men ikkje i nærheten av den første. Om det blir meir, utan Jay & Silent Bob så er eg litt skeptisk, håpar dei ikkje har feil intensjoner med dette.

Jeg synes egentlig ikke det var så stor kvalitetsmessig forskjell på dem. Når man tenker iforhold til budsjett er det jo langt mer imponerende hva de har fått til i den første, men jeg holder fortsatt en knapp på at den andre ligger et hestehode foran når det gjelder underholdningsverdi.

 

Når det gjelder Jay & Silent Bob så er det selvfølgelig dumt at disse ikke er med, men de er jo ikke akkurat de bærende karakterene i filmene, så jeg tror ikke nødvendigvis det trenger å gå dårlig med filmen for det.

 

Clerks 3 er absolutt velkomment for min del.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...