Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tipsing til "sexleker"


Th3Oth3r

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Meg og fruen har ett ålreit sexliv, men vi ønsker å "sprite" det opp litt.

Har lest en del tråder her og funnet mange GODE tips, spesielt på tråden til Eplefe.

Men jeg lurte på om dere vennligsinnede karer og fruer her kunne gi oss noen tips?

Vi søker etter rollespill, forskjellige typer sex utenom bondage etc.

Har utrolig dårlig fantasi begge to så vi trenger litt hjelp.

All hjelp mottas med takk! (og nei er ikke en 40 år gammel nøff eller en 12 år gammel snørrunge. joke.)

 

-mvh Th3Oth3r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet!

 

Noen ting du kan bruke er: Stearinlys, dildo, agurk, dynetrekk osv. Egentlig alt du vil kan brukes seksuellt - men hvis jeg skulle ha "piffet" opp mitt seksuelle liv, måtte det vert nye stillinger, nye områder å beføle på, eller å bare å stryke plasser uten å ha noe spesiell planer om sex.

 

Det du/dere kan gjøre, er å slå opp i en "sex bok", som Kama Sutra.

Det er ganske mangen folk som tar hjelp i dette med stillinger som faktisk bare sitte sammen i en veldig intim stilling.

 

1.jpg

Lenke til kommentar

Her er et forslag til litt lek:

 

- Kjøp et par slike:

53241106.jpg

(eller lignende)

- Skru det fast i veggen med en 70-80cm avstand fra hverandre ca. litt i over hodehøyde.

- Kjøp et par støttebandasjer. Disse kan du tre gjennom ringen og binde fast rundt hendene slik at den andre personen står opp mot veggen uten mulighet til å gjøre noe. Støttebandasjen er lett å klippe opp om vedkommende skulle "få panikk" og føle at h*n "må løs" og er snillere mot hendene en tau f.eks.

- Putt blindfold på den personen

- Den som ikke er festet driver og koser og stryker på den andre. Kan kile lett med en fjær kanskje? Leke med den andre og få h*n god og opphisset

 

Dette kan man legge inn i mye rollespill. Den strenge politidamen f.eks. Eller kanskje studentinnen som må i skammekroken etter å ikke ha gjort biologi hjemmeleksen? Mulighetene er mange.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tips til rollespill: Dere kan late som at en av dere er sexgud og den andre er bare en uskyldig sjel av en sexslave som blir nødt til å tilfredsstille sexgudens behover.

Lenke til kommentar

Hehe... Så klart har man prøvd selv. ;)

 

Skulle sett meg på Jernia. Prøvde å finne noe passende jeg kunne bruke. Så kommer ekspeditøren bort og spør meg om jeg trenger hjelp og hva jeg leiter etter. Jeg prøver å forklare hva jeg er ute etter og da kommer selvsagt spørsmålet: "Hva skal du bruke den til da?"

Jeg bare "Ehm... Henge opp noe."

Endte til slutt opp med et par flate "skiver" med en halv "runding" på. Ser slik ut ca.: veggfeste.png

 

Fordelen der er at det er fire litt mindre skruehull. Da blir det ikke like store hull i veggen og vekten fordeles på flere punkter.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg anbefaler Kama Sutra-boken. Ikke bare gir det masse tips til bedre sex og stillinger, men det er fantastisk morsomt å prøve på noe av det som ca. er fysisk umulig. Da blir sexen både morsom og utfordrende på nye måter. Men vær litt forsiktig også, det er fort gjort å havne i kinkige situasjoner, så regn med litt knall og fall :D

Lenke til kommentar

Så. Er dette noe som kan komme brått på (rettet til jentene) da tenker jeg på plutselig en dag abre overfaller jeg henne og lenker henne til veggen, OM vi har snakket om det før selvfølgelig så hun ikke tror jeg får en liten "slice and dice" episode. Hehe. Eller foretrekker jenter/kvinner å få en advarsel leeeenge før og rett før?

 

At vi bør prate om det er jo en selvfølge, og hun må så klart være i humør, klarer nok å se når hun er det, men utenom det? Kjør på? :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...