Gå til innhold

Dine touching moments i filmer

MrLuni

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har akkurat sett ferdig Den grønne mil, og det var noen touching moments der ja :)

Annet øyeblikk jeg kommer på i farta er Final Fantasy: Advent Children (fan film), der claud flyger opp i lufta mot bahamut med fantastisk musikk i bakgrunnen til en fantastisk battle.

Andre jeg kommer på er i en serie. Stargate SG1, der Daniel dør (første gang) av strålinga og han går over til høgere plan av eksistens. (for oss som er fans)

Hva er dine berørende øyeblikk i filmverdenen? Ta gjerne med sener som gir en person frysninger som action, latter osv

Endret av MrSmile
Videoannonse
Annonse
Skrevet

the Champ.. hvor den lille gutten står over sin døende far og gråter og roper til sin far.. pappa.. pappa, våkn opp.. våkn opp pappa.. du skal være jæv.. kald om du ikke feller noen tårer i den senen der :cry:

Skrevet

Minner en del om Bambi når de bli jaget av jegerne. Bambi og moren flykter, og et skudd høres. Bambi kommer seg endelig i sikkerhet og er svært lykkelig. Problemet er når han snur seg mot moren og hun ikke er der... ;)

Skrevet
Andre jeg kommer på er i en serie. Stargate SG1, der Daniel dør (første gang) av strålinga og han går over til høgere plan av eksistens.

Hah!

Slutten på The Fountain, behandlingen i Eternal Sunshine, begravelsen i Vår, sommer, høst, vinter og vår og hele Stand By Me.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Har akkurat sett ferdig Den grønne mil, og det var noen touching moments der ja :)

Annet øyeblikk jeg kommer på i farta er Final Fantasy: Advent Children (fan film), der claud flyger opp i lufta mot bahamut med fantastisk musikk i bakgrunnen til en fantastisk battle.

Andre jeg kommer på er i en serie. Stargate SG1, der Daniel dør (første gang) av strålinga og han går over til høgere plan av eksistens. (for oss som er fans)

Hva er dine berørende øyeblikk i filmverdenen? Ta gjerne med sener som gir en person frysninger som action, latter osv

Nesten alle sluttscenene i The OC. Slutten av Million Dollar Baby.
Skrevet

Minnes en gammel tråd ved navn The Defining Moments.. Men den er jo som sagt veldig gammel, så det kan unnskyldes.

Isdansen i Edward Scissorhands.

"Comptine d'un autre eté: Lapres Midi" i Le Fabeleux Destin d'Amélie Poulain.

Slutten av Eternal Sunshine of The Spotless Mind.

Brooks was here, i Shawshank.

Slutten i Cinema Paradiso.

Skrevet (endret)

Eneste gangen jeg har gråti når jeg har sett på en film (som jeg kommer på i slengen) var når Dr. Beckett døde i Stargate Atlantis, da kom det et par tårer.

Beckett er en fyr du bare MÅ like hvis du følger med på serien.

Endret av DragonsHeaven
Skrevet
Eneste gangen jeg har gråti når jeg har sett på en film (som jeg kommer på i slengen) var når Dr. Beckett døde i Stargate Atlantis, da kom det et par tårer.

Beckett er en fyr du bare MÅ like hvis du følger med på serien.

Atlantis har ikke vært i nærheten av å røre meg så mye som danial jacksons første død

Skrevet
slutten på armagedon, makanb til sta beist :p og ble rørt av den filmen og på world trade senter

En serie dog, men; Avslutninga på Six Feet Under.

Slutten på Return of the King, hvor alle kneler for de vesle hobbitene var også utrolig touching (hvor enn klisjé dette høres ut)

Skrevet (endret)

Sipper alltid når låta Stand By Me kommer når jeg ser Stand By Me. Dvs, jeg gråter gjennom hele epilogen, spesielt når den kommer til biten om River Phoenix. Er også veldig svak for gamle menn som sipper så jeg må også nevne Band of Brothers.

Endret av tjalla
Skrevet
Dykkerklokken & Sommerfuglen har forøvrig også en del "touching moments".

Second that. Scenen hvor han gjør seg vanskelig mot sykepleieren traff meg hardt. Samme gjelder scena med Max von Sydow.

Skrevet
Når Mufasa dør i Løvenes Konge.

Ah, yes. Damn you, Scar!

Tenkte på The Green Mile med en gang jeg så denne tråden. Jeg grein, og er ikke redd for å innrømme det.

Scenen hvor Forrest står ved graven til Jenny i Forrest Gump bør absolutt også nevnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...