Gå til innhold

Dine touching moments i filmer


MrLuni

Anbefalte innlegg

Har akkurat sett ferdig Den grønne mil, og det var noen touching moments der ja :)

Annet øyeblikk jeg kommer på i farta er Final Fantasy: Advent Children (fan film), der claud flyger opp i lufta mot bahamut med fantastisk musikk i bakgrunnen til en fantastisk battle.

Andre jeg kommer på er i en serie. Stargate SG1, der Daniel dør (første gang) av strålinga og han går over til høgere plan av eksistens. (for oss som er fans)

 

Hva er dine berørende øyeblikk i filmverdenen? Ta gjerne med sener som gir en person frysninger som action, latter osv

Endret av MrSmile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Har akkurat sett ferdig Den grønne mil, og det var noen touching moments der ja :)

Annet øyeblikk jeg kommer på i farta er Final Fantasy: Advent Children (fan film), der claud flyger opp i lufta mot bahamut med fantastisk musikk i bakgrunnen til en fantastisk battle.

Andre jeg kommer på er i en serie. Stargate SG1, der Daniel dør (første gang) av strålinga og han går over til høgere plan av eksistens. (for oss som er fans)

 

Hva er dine berørende øyeblikk i filmverdenen? Ta gjerne med sener som gir en person frysninger som action, latter osv

Nesten alle sluttscenene i The OC. Slutten av Million Dollar Baby.
Lenke til kommentar

Minnes en gammel tråd ved navn The Defining Moments.. Men den er jo som sagt veldig gammel, så det kan unnskyldes.

 

Isdansen i Edward Scissorhands.

"Comptine d'un autre eté: Lapres Midi" i Le Fabeleux Destin d'Amélie Poulain.

Slutten av Eternal Sunshine of The Spotless Mind.

Brooks was here, i Shawshank.

Slutten i Cinema Paradiso.

Lenke til kommentar
Eneste gangen jeg har gråti når jeg har sett på en film (som jeg kommer på i slengen) var når Dr. Beckett døde i Stargate Atlantis, da kom det et par tårer.

Beckett er en fyr du bare MÅ like hvis du følger med på serien.

 

Atlantis har ikke vært i nærheten av å røre meg så mye som danial jacksons første død

Lenke til kommentar

Sipper alltid når låta Stand By Me kommer når jeg ser Stand By Me. Dvs, jeg gråter gjennom hele epilogen, spesielt når den kommer til biten om River Phoenix. Er også veldig svak for gamle menn som sipper så jeg må også nevne Band of Brothers.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...