Gå til innhold

Her er Nokia "Tube"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på hvor lang tid det har tatt for denne å komme (man kan vel ikke unngå å se det som et svar på iphone?) så tror jeg den kan bli bra, veldig bra (også er det jo nokia).

 

Har mye mer tro på denne enn de fleste andre halvferdige iphone-svarene som andre har kommet med så fort som mulig for å kunne tilby noe som ligner.

 

Har ikke hatt nokia siden 3330, men skal ikke se bort ifra at dette blir min første nokia på en stund. :)

Lenke til kommentar

Får egentlig mer og mer sansen for denne, men det blir litt avhengig av pris. Spec-messig ligger den vel sånn middels N-serie? sånn N78 kanskje og burde derfor koste noe ala den. Etter nedturen med Android og tjukt av nye monstermobiler til 6k+ kr, så håper jeg det er litt mer fornuft i denne. Men så var det den E75 da...

Lenke til kommentar
dette skal vel være en mellomklassemobil? Jeg har hørt rundt 2500-3000 kr, men det er vel basert på spekulering "lekkede" $ priser. Jeg tror denne kan ende opp med å bli riktig så populær, om de klarer å holde prisen i det leiet.

Prisen er anstendig,(ca 300E) og ja, Nokia har gjort et klokt valg med denne modellen, langt billigre en Iphone, og mer innhold selvsagt.

Nå er dette første forsøket ikke den endelige Touch versjonen, bare en slags beta på hva som kommer.Nokia er trege med nye trender, se bare på klapptelefoner, de sa de aldri skulle lage noe slikt, men når de først kaster seg ut i det, blir det som regel alltid gjennomført.

Skulle ønske jeg kunne si det om byggekvaliteten også.

Lenke til kommentar
Bare de kunne lagt til et 5 mp kamera og ekte blits...

hvis forbrukerne venner seg til 5 mp, ville ikke produsentene gitt bedre sensorer for det. for en kort stund kunne du fått et noe bedre sensor og optikk med 5 mp kameraet, men med litt støy og et litt tregere kamera.. og "tube'en" din ville bli tjukk.

 

venter fortsatt på den ordningen hvor bransjen skullle bli enig om en felles standard om klassifisering av bildekvalitet, som skulle ta over for mp, men de fleste produsenter er vel ikke interessert i å få på plass den.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...