Gå til innhold

Dette trodde du ikke Nokia-mobilen din kunne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ZYB.com (også gratis) Kan også noen av disse delene. Kontakter, meldinger, kalender og sikkert noe annet også. Også mulighet og dele kontakter mener jeg. Kanskje også og sende de til en venn over avstand?

 

ZYB krever ikke programvare. Du lager synkroniserings profil på mobilen etter instrukser på ZYB.com og dermed er du igang... Virker dermed på alle Symbian 60 telefoner sikkert.

 

Skal ta i bruk OVI nå og se.

 

Nei. OVI krever at man installerer et program som min N70 ikke støtter siden den er Versjon 2.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Bruker også ZYB i dag, og om OVI kun støtter Nokia telefoner kommer jeg sikkert til og fortsette og bruke ZYB også. Siden jeg i blant bytter på mellom hvilken telefon jeg bruker, og det ikke altid er en Nokia, så virker ZYB bra. Ser ut som OVI støtter sync av flere ting enn det ZYB gjør, men tviler på at det er noe jeg har bruk for.

 

Men dette ser ikke dumt ut, så skal teste det før jeg sier noe mer :)

Lenke til kommentar

Savnet denne funksjonen på Plaxo. Jeg bruker Plaxo for å synche opp Outlook over flere maskiner. Slik at endringer gjort ett sted blir reflektert på de andre. Så uansett hvilken maskin jeg syncher mobilen mot så får jeg oppdatert kalender.

 

Så er det noen som vet dom OVI også syncher mot Outlook? Fant ikke noe konkret informasjon om dette på websiden.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Det ser ut til at skreddersydde synkroniseringsløsninger er i vinden for tida. Det gir nok mest muligheter og er helt sikkert et godt tilbud for lojale kunder.

 

Personlig foretrekker jeg imidlertid SyncML løsninger, da de kan brukes uavhengig av telefonprodusent. Et godt eksempel er Funambol.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...