Gå til innhold

Titanfall-skaper: ? Enspillerdel gir ikke mening (Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Singelplayer gir deg kanskje 10-15 timer med spilling, mens MP åpner opp for uendelig timer med spilling.

For min del så håper jeg flere utviklere (DICE) også satser kun på MP som er det folk flest spiller.

Enig, spill fokuserer på begge parter i disse dager. For meg virker det som at å ha med begge deler skaper en form for begrensing.

Som jeg har nevnt tidligere burde DICE aldri ha implementert en single player i hovedserien, da prater jeg ikke Bad Company serien, som jeg ser på en slags BI-Serie til BF.

 

Det at Respawn fokuserer fullt ut på en multiplayer er for meg bedre enn at de skaper en halvhjertet kampanje som virker smettet inn bare for å fylle inn hull.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet kunne lett ha hatt en offline-del. De bruker boter basert på "Cloud Computing", noe som gjør at spillet vil kreve en konstant nettilgang for at AI i det hele tatt skal fungere, men de kunne like gjerne ha brukt disse i offline som Unreal Tournament, tidligere Battlefield osv. har gjort i alle år.

 

Men på konsoll er spillet Xbox One eksklusivt. Tvingt online = tvingt til å betale Microsoft for å spille online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...