Gå til innhold

Du får en gratis StarCraft II-ventepølse snart


Anbefalte innlegg

 

Som vist i dette eksempelet så var det jo bare å masse summone demoner/water elementals på rullebånd :p Jeg spilte det uten mulighet til å velge 4 stk om gangen så det å sende 1 og 1 demon mot fiende basen var jævlig tedious. Spilte det bare for historien og atmosfæren sin skyld, gameplayen i warcraft orcs vs humans var forferdelig. Revolusjonerende for sin tid, men WC2 tides of darkness og Beyond the dark portal frister mer etter min mening ettersom gameplayen er mer eller mindre samme kvalitet som nye rts spill.

Enig, selv om det skjedd litt med RTS'ene siden Warcraft 2 så burde det fortsatt være gøy å spille. Kanskje jeg tar det fram igjen en gang, jeg likte det veldig godt før. Musikken og lydene i Warcraft 1 virker veldig sjarmerende men selve spillet så ikke særlig gøy ut.

 

 

Må ærlig innrømme jeg elsker autocast abilities :) Alt som reduserer nødvendigheten for micro er bra imo.

 

Hvis du er interessert i et skikkelig kult retro rts spill anbefaler jeg Dune 2: Golden Path

http://drackbolt.blogspot.no/

 

Gratis og skikkelig bra gameplay, det er også en ganske aktiv steam community som fortsatt spiller det fra tid til tid :) Bare skirmish for singelplayer da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...