Gå til innhold

Bærbare fra Dell


Anbefalte innlegg

Vuderer en ny bærbar PC, og da helst en med virkelig god byggekvalitet ettersom de siste par jeg har kjøpt har hatt svakheter på områder som touchpad, lyd, byggekvalitet, vifter. I den forbindelse vurderer jeg derfor å legge litt ekstra penger i en maskin som oppfyller disse kriteriene. Har derfor et par spørsmål ifm dette.

 

- Ser på Dell XPS. Er det andre bærbare som matcher disse i prisklasse 12-14 000 for 15-tommer?

- Tilbud fra Dell. Har fulgt med på Dell sine sider de siste ukene, og det ser stadig ut som de har et eller annet tilbud. Forrige uke var det 1200 kr i rabatt. Nå er det 10 % på XPS. Er det slike tilbud hele tiden, og kommer det innimellom noen som er enda bedre? Jeg har ikke noe bråhast med kjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vuderer en ny bærbar PC, og da helst en med virkelig god byggekvalitet ettersom de siste par jeg har kjøpt har hatt svakheter på områder som touchpad, lyd, byggekvalitet, vifter.

Tja alle pcer blir slitte, ripete\går i stykker etter 3-5 år.

Spørsmålet er vel heller hvem som er best.

 

Asus\lenovo\Alienware\Apple er vel kanskje noe bedre en billig produsenter men trenger ikke å være best alltid.

 

Hva skal du bruke pcen til ellers?

Lenke til kommentar

Tja alle pcer blir slitte, ripete\går i stykker etter 3-5 år.

Spørsmålet er vel heller hvem som er best.

 

Asus\lenovo\Alienware\Apple er vel kanskje noe bedre en billig produsenter men trenger ikke å være best alltid.

 

Hva skal du bruke pcen til ellers?

 

 

Surfing, kontorapplikasjoner, film/streaming og noe spilling. Egentlig litt forskjellig, men ingen tyngre kontorapplikasjoner eller redigering av bilde/lyd.

 

Er klar over at pc-er blir slitt, men min erfaring er at billigere pc-er først og fremst sparer inn på andre ting enn hardwaren. Det blir dårligere byggekvalitet med mye plast, svakere vifter, dårligere touchpad og tastatur, osv. Jeg er ute etter en PC som scorer høyere på dette. I de siste tilfellene har jeg lagt inn 7-8000 kr for pc-er som har brukbar maskinkraft, men ikke er altfor bra på de ovenfornevnte punktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...