Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Var hun utro?


Anbefalte innlegg

Det trenger ikke være rart hvis man er en del av samme omgangskrets, som det høres ut som både de og du kanskje er.

 

Jeg tror ikke du trenger å sette grenser for kjæresten din med tanke på ham. Hvis ikke hun er interessert i ham, klarer hun fint å finne en måte å forholde seg til ham på selv. Og hvis hun er interessert i ham tror jeg som nevnt ikke at det spiller noen rolle om du for eksempel legger ned forbud mot å spille sammen.

Han er en del av vennegjengen til bestevennina hennes. De spiller minecraft og hun ser han randomly på gata (liten by). Men det er sant nok, hun fikser det selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns at det er individuelt, det finnes ingen fasit. Jeg hadde ikke giddet det tror jeg, men nå er ikke jeg hun, og det er helt normalt å ha ett vennskap rett etterpå med noen du har vært seksuelt aktivt med selv om jeg ikke syns noe om det selv. 

 

Hadde hun vært bestisser med han hadde jeg skjønt bekymringen din, men at de er i samme omgangskrets syns jeg ikke burde ha så mye å si. 

 

Is this the hill you wanna die on? 

Dem er langt ifra bestisser. Følelsene mine sier at det ikke er helt greit men kan ikke nekte ho å henge med folk bare fordi en person i gjengen er der.

Endret av Tøffel23
Lenke til kommentar

Dem er langt ifra bestisser. Så du hadde ikke tålt det? Følelsene mine sier at det ikke er helt greit men kan ikke nekte ho å henge med folk bare fordi en person i gjengen er der.

Tror. Aldri vært i den situasjonen så idk, vet jo ikke før jeg befinner meg i den. 

 

Ja du ser jo hvor dust det blir å be henne ikke henge med vennene sine bare fordi han tilfeldigvis er med. Så lenge hun ikke har gitt deg noen grunn som skulle tilsi at hun fremdeles har en greie for han så er det nok bare å slappe av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i spillergruppa.

Atm er trusselen "han kjekke som spiller samme spill som meg og er veldig tilgjengelig pga vi har ligget sammen".

Han spiller helt sikkert det kortet så godt han kan.

 

Spiller du med dem blir du også "den kjekke som spiller samme spill som meg", du demonstrerer din tilstedeværelse, minner dem på hvem du er, tar fra ham en arena hvor han atm har fri tilgang til å prøve seg på dama di og du får demonstrert for ham at du er overlegen ham (dersom du klarer å behandle ham som enhver annen) noe som kommer til å ta motet fra ham og tenne dama di på deg.

 

Alle kvinnfolk tenner på en selvsikker type.

Alle kvinnfolk avtennes av en usikker type.

(Selv om enkelte påstår det motsatte)

 

Vil du beholde dama men er usikker så er det taktikken jeg anbefaler deg å kjøre. Problemet er bare at dersom du har sutret om dette til dama så skjønner hun antagelig taktikken din og det faller på at hun tar det som påtatt og taktikken som skulle få deg til å fremstå som sterk i alles øyne får deg heller til å virke svak i hennes.

Lenke til kommentar

Bli med i spillergruppa.

Atm er trusselen "han kjekke som spiller samme spill som meg og er veldig tilgjengelig pga vi har ligget sammen".

Han spiller helt sikkert det kortet så godt han kan.

 

Spiller du med dem blir du også "den kjekke som spiller samme spill som meg", du demonstrerer din tilstedeværelse, minner dem på hvem du er, tar fra ham en arena hvor han atm har fri tilgang til å prøve seg på dama di og du får demonstrert for ham at du er overlegen ham (dersom du klarer å behandle ham som enhver annen) noe som kommer til å ta motet fra ham og tenne dama di på deg.

 

Alle kvinnfolk tenner på en selvsikker type.

Alle kvinnfolk avtennes av en usikker type.

(Selv om enkelte påstår det motsatte)

 

Vil du beholde dama men er usikker så er det taktikken jeg anbefaler deg å kjøre. Problemet er bare at dersom du har sutret om dette til dama så skjønner hun antagelig taktikken din og det faller på at hun tar det som påtatt og taktikken som skulle få deg til å fremstå som sterk i alles øyne får deg heller til å virke svak i hennes.

Haha jo jeg har faktisk sutra, så den taktikken går dessverre ikke. Men det var ikke dumt tenkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...