Gå til innhold

Temadag 16. September: Høst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jo vært interessant å vite hvem som har stått for valg av tema denne gangen...(greit å vite for de som skal utfordre noen ved senere anledninger kanskje....) ;)

Skrevet

Tema: Høst. Kanskje litt tidlig midt i september, men uansett så vet jeg nøyaktig hvilket bilde jeg skal velge når jeg går "langt" tilbake i tid til ett av mine første bilder med Canon 30D.

Skrevet

Helt greit tema!

De siste par årene har vinteren kommet ca. 20. oktober her på berget, så i andre halvdel av september er det definitivt høst! (Selv om snitt-temperaturen for august hittil har langt oversteget tilsvarende for juni og juli)...... :ohmy::hmm:

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare en liten "reminder" angående temadagen på søndag.

For øvrig ser det ut for at det ikke vil by på problemer med å finne motiv, som nevnt av smort1 i innlegget over. Og tydeligvis helt uavhengig av hvor en befinner seg i det lange landet vårt..,

:)

Skrevet

De siste par årene har vinteren kommet ca. 20. oktober her på berget, så i andre halvdel av september er det definitivt høst!

Ok, da er det vel rimelig å anta at denne gjengen som passerte meg i dag er "trekkfugler" på "høst-tur" til varmere strøk...?!

post-226353-0-64563900-1347749341_thumb.jpg

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...