Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var synd helena. ha en fin tur til sverige :)

jeg tenker i 1400 tiden. da får vi litt tid til julemarkedet før det blir mørk, og at det ikke blir så lenge til isskulptur showet som begynner 15. anders, hva synes du? er det flere som skal?

• 3 uker senere...
Skrevet

Godt nyttår, folkens!

Det er faktisk lørdag 2. januar i morgen, og det er kanskje for kort tid å bli enige om vanlig fototreff? Hvis det er stemning for det, kan vi jo evt. prøve søndag? Da skal det visst vært noen minusgrader og lettere skyet, i motsetning i morgen da det skal være sol uten skyer ifølge yr.

Det er går også an å treffes i kveldingen/blåtimen og fange feks. lys ved bryggerekka og de andre lyskildene i byen. Jeg vet ikke om de hvite lysskulpturene fortsatt står ved Erkebispegården/vis a via Prinsen kino?

Skrevet

Godt Nytt År til dere ja. Godt forslag Linepusle - men jeg tror i morgen kommer litt brått på for meg - Helena er vel fortsatt bortreist enda også. Søndag kunne gå, eller eventuelt neste lørdag.

Skrevet

Godt nyttår allesammen!

Vi kom hjem fra Sverige igår kveld. Dessverre er jeg blitt forkjölet, så jeg kan ikke denne helga, men hvis dere vil ha treff imorgen er det selvfölgelig greit!

Skrevet

Skal vi treffes i morgen? Det blir minus 10-12 grader og knall sol visstnok. Noen gode ideer om hvor vi kan gå? Har kulda laget noen fine formasjoner eller andre fotoobjekter noe sted?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...