Gå til innhold

HANNspree 37" LCD-TV Xv37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei

 

så denne skjermen på komplett på ukens tilbud: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343090

 

noen som vet om denne skjermen er noe ? er på utkikk etter en grei tv til stua, og denne var jo ganske billig.

har prøvet å finne noen tester men har ikke funnet noen

 

Hiver meg på denne jeg også, da jeg er på leit etter tv i kjellerstua. Vurderer denne mot Tatungs 32 " som er en velkjent budsjettvinner. Finner som du sier lite info om denne, men prøver å google etter mere info....sier ifra hvis jeg finner noe.

Kommer til å koble PC-en til denne skjermen og det bør vel fungere greit med dvi (fra pc) til hdmi (skjerm) ??

Lenke til kommentar

Her er en laaang tråd om tv'n link les gjerne noen sider og kom med konklusjoner her.

Jeg får inntrykk av at mange er fornøyd med tv ift. til pris men at endel har problemer med "tearing" ved pc bruk. Vurderer å ta en sjangs på denne tv'en og heller benytte angrefrist hvis den ikke fungerer godt nok for mitt bruk. Men så var det det her med skjermkort da til PC-en da....har ventet 4 uker på 88gt og uten skjermkort så får jeg ikke testet hvordan tv'en vil fungere sammen med PC-en.

Endret av ticket2fly
Lenke til kommentar
Ser at den får gode omtaler på Amazon:

http://www.amazon.co.uk/Hannspree-YT08-37E...i/dp/B000OQDTS0

 

Det er en annen modell (YT08-37E1-000G) enn den som selges av norske butikker: JT02-37E2-000G

 

En av forskjellene er at det ikke er picture-in-picture på sistnevnte. Misforsto på samme måte som deg, og var vel ærlig talt litt skuffet da det viste seg at jeg hadde tatt feil.

Endret av -M-
Lenke til kommentar
Ser at den får gode omtaler på Amazon:

http://www.amazon.co.uk/Hannspree-YT08-37E...i/dp/B000OQDTS0

 

Det er en annen modell (YT08-37E1-000G) enn den som selges av norske butikker: JT02-37E2-000G

 

En av forskjellene er at det ikke er picture-in-picture på sistnevnte. Misforsto på samme måte som deg, og var vel ærlig talt litt skuffet da det viste seg at jeg hadde tatt feil.

 

Dvs at denne "norske" utgaven ikke har pip ?

Kan du være så snill å teste hvordan tv'n fungerer koblet opp mot pc ? Dette er viktig for min del som eventuelt kommer til å bruke denne skjermen til endel pc gaming + film.

Et siste spørsmål for denne gangen, kan man fjærne foten på tv'n slik at man slipper å ha denne dinglende under hvis man benytter seg av veggfeste?

Lenke til kommentar

noen som har fått denne tven ? ser på komplett at det har kommet inn en del kommentarer og så at den er nå satt ned fra 6000kr til 5000kr på komplett igjen så nå svir penga i lumma her men er litt usikker på kjøp.

Kommer nok til å bruke den mest til spill og film titting men dama vil vel se litt tv å regner jeg med.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt denne her og stort sett liker den selv om jeg ikke er helt fornøyd med alt. Jeg har stort sett bare brukt den på TV og litt DVD. For TV synes jeg kvaliteten er ujevn, jeg tror det kan være pga. kvaliteten til sendingen slik at det nok ikke er så mye å gjøre med det. Dessuten er TVen såpass mye større enn min gamle TV som var en gammeldags 20" slik at jeg nok ikke kunne se det.

 

Jeg kjøpte den fra datakjeden her i Trondheim siden det var samme tilbud og jeg uansett måtte ha hjelp til å få den med hjem.

Lenke til kommentar
Er ikke hannspree det samme som tatung? mener jeg har hørt det ihvertfall :)

Hvor har du hørt det?

 

Det er ikke usannsynlig at tyske(?) Hannspree får produsert TV hos Tatung, både når man sammenlikner spesifikasjoner, og når man sjekker Tatungs historie tilbake til 1918. Tatung er et stort selskap på Taiwan, og lager litt av hvert av elektrisk, elektronisk og datautstyr. De leverer LCD-paneler til andre velkjente produsenter, og har også laget dataskjermer og hele PC-er for mer kjente merker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...